31 Temmuz 2021 Cumartesi

LANCASTER EAU DE LANCASTER PARFUM - GRACE EDITION

                Merhabalar bir ayı daha bitiriyoruz. Temmuz ayını kör alım yaptığım ama çok beğendiğim bir parfüm ile bitirmek istiyorum. 









               Lancaster markası çok bilinen bir marka değil Özellikle de parfümleri ülkemizde çok nadir bulunur. Genelde güneş ürünleri, bronzlaştırıcı kremleri ve bronzer ürünleri ile tanınırlar. Çok eskiden ülkemizdeki zincir mağazaların birinde kozmetik standı bulunurdu sonra çekilme kararı aldılar, şu an sadece online olarak bazı ürünlerinin satıldığını görüyorum. 

              Markanın güneş ürünlerinin bu kadar popüler olmasının nedeni ise bu Fransız kozmetik markasının laboratuvarlarının Monaco Krallığı içinde bulunması ve güney Fransa sahil şeridindeki tüm şehirlerde ürünlerin fazlaca kullanılması imiş. 1946' da kurulan markanın asıl amacı savaştan sonra kadınların kendine daha iyi bakması ve tmel bakım ürünleri üzerine şekillenmiş.  

              İlk orijinal versiyonu 1977' de piyasaya sürülen parfüm, tam bir çiçek ve bitki karışımı. Kişniş, bergamot, fesleğen, mandalina, şeftali, vanilya, lavanta, zambak, gül, kehribar, meşe yosunu içeriklerden bazıları.  Oldukça yumuşak, hafif ama bir o kadar da canlı, neşeli ve enerjik bir koku. Sıktığınızda yeşil ve taze bitkilerin tüm zarafetini hissediyorsunuz. Kalıcılığı orta iyi, bu biraz da eau de toilette versiyon olmasından kaynaklanıyor olabilir. Her ne kadar ben başlıkta parfüm diye yazmış olsam da. 

           Kuruluşun ardından kısa süre sonra marka elçileri olan Monaco Prensesi Grace Kelly anısına 1997' de klasik Lancaster parfümün Grace Edition versiyonu piyasaya sürülmüş ve çok ilgi görmüş. Klasik versiyondan farklı olarak Grace versiyonuna amber, limon ve beyaz çiçekler eklenmiş ve parfüm daha da etkili hale gelmiş. Akdeniz' in güneşini, bir yaz akşamını sonuna kadar hissediyorsunuz. 

         Pafümle ilgili vermem gereken bir bilgi de unısex oluşu. Ben unısex kokuları sevdiğim için arada çok az hissedilen maskülen koku detaylarını hiç hissetmedim ama duysaydım da sanıyorum rahatsız olmazdım. Çünkü öyle dengeli tasarlanmış bir koku ki hem erkekler hem de kadınlar tarafından her ortam da rahatlıkla kullanılabilecek baymayan, boğmayan bir koku. Yaş grubu olarak da +25 diyorum. 

         Parfümün şişe tasarımı da oldukça sade, rengi gibi kapağı da açık yeşil. Plastik kapağı çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim, güzel oturmuyor, çantanızda vs. açılma yapabilir.      

          Ambalaj üstü bilgileri ise aşaıdaki fotoğraftaki gibi;



  

               Ülkemizde bulunmadığı için TL. olarak fiyat bilgisi veremiyorum ancak 125 ml.' lik bu parfümün yurt dışında 18 - 20 Euro arasında değişen bir fiyatı bulunuyor.


               Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder