15 Temmuz 2021 Perşembe

THE BODY SHOP INSTAGLOW CC CREAM SPF 20 PA +++ ( BRIGHT GLOW ) PRIMER

                       Merhabalar, çok uzun zamandır baz olmadan makyaj yapmıyorum. Aydınlatıcı bazları da genelde daha çok seviyorum. Hatta başarılı bir ürün olduğunda üzerine hiçbir şey sürmeden kullanıyorum. Yaz mevsiminde de baz yerini genelde güneş kremine bırakıyor. Ancak bazen güneşin durumuna ve saatine bağlı olarak daha hafif bir ürün kullanmak istiyor insan. Yakın zamanda böyle bir ürün ararken The Body Shop markasının bu 20 güneş koruma faktörlü CC kremi ile karşılaştım ve çok beğendim. 





               TBS instaglow primer, formülü sayesinde gözenek görünümü ve renk eşitsizliğini de azaltmaya yarayan çok güzel bir makyaj bazı. Bütün bunları yaparken yine içeriğindeki Aloe Vera sayesinde cildinizi nemlendirmeyi de başarıyor. İster makyaj yapmadan önce fondöten ve pudra altına isterseniz de tek başına gayet güzel sonuç veriyor.   

             Ürünün 20 SPF içeriyor olması da zaten harika. Bitişi glow demesine rağmen çok yaldır yaldır bir aydınlık görünümü yok hatta mata yakın ama cildinizi çok canlı ve taze gösteriyor. Yani az ve günlük yapılan makyajlar için çok ideal. Ayrıca benim yağlı cildimde bile ağırlık yapmadı ekstradan yağlandırmadı.  



  






                           Yukarıdaki fotoğraflarda elimin üzerine aldığım ürünü görebilirsiniz. 2. fotğrafta da yayılmış halini ancak bir miktar fazla almışım. Buradaki duruşu sizi yanıltmasın. Normalde bu kadar bir miktar tüm yüzünüze yetecektir. Son fotoğrafta da tam duruşunu görmektesiniz.  






                 Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise yukarıdaki fotoğraflardaki gibi. Ürünün karton ambalajı bulunmuyor. Tüp şeklindeki ambalajı ise gayet güzel. İnce ucu sayesinde kontrollü kullanım sağlıyor. Yalnız tüpte bir miktar fazla hava var gibi, ilk sıkışta ürün zor geliyor. Miktarı ise 25 ml. 

                Ürünün bu bright glow renginden başka peachy glow rengi bulunuyor hatta bir de ülkemize gelmeyen warm glow rengi varmış. Ürünün normal fiyatı ise 120 tl. ancak ben bir indirimden 80 tl. karşılığında edindim.. Ben TBS ürünleri ile çok anlaşamıyorum ama bu kez bu ürünü beğendim. Hatta şu an fiyatı daha da indirimde. The Body Shop ürünlerini incelemek ve online alışveriş - indirim fırsatlarından haberdar olmak ve de yararlanmak isterseniz tık tık .


                 Sevgiler......

                

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder