19 Temmuz 2021 Pazartesi

NARS MAN RAY PHOTOGLOSS LIP LACQUER - MUSE

                     Merhabalar, sanıyorum 2018 yılında  Nars X Man Ray ile limited edition bir koleksiyon yapmıştı. Koleksiyonda çok da güzel parçalar vardı hatta aydınlatıcısına bayılmış ama bir türlü alamamıştım. Sonra pek sevmediğim halde, yine rengine vurulup bu glosu almıştım. Evet, en son yazdığım sarı renk far  gibi sarı renk bir gloss bu. 



   






                   Bu blogu düzenli olarak takip ediyorsanız hiç gloss yazmadığımı görmüş olmalısınız. Yani ben hiç gloss insanı değilim, kullanmayı sevmiyorum. Hem kullanışlı bulmuyorum hem de illa ki o gloss etkisi, o yapış yapış his hep oluyor. Maddi olarak da bir gloss için bütçemden ayırdığım parayı pekala bir high end ruja verebilirmişim gibi geliyor. Ancak bu gloss hem yapısı hem de kalıcılığı ile beni oldukça şaşırttı. Yani Nars markasının bütün glossları böyle mi bilmiyorum, daha önce deneyimlemedim ama çok beğendim bir ürün oldu. 





              Muse gloss içinse söyleyebileceğim çok fazla bir şey yok. Yaz mevsimine çok yakışan şahane bir renk, tam bir altın sarısı. Çok parçacıklı gibi dursa da tamamen pürüzsüz, yapış yapış bir his vermiyor. Saçınız vs. dudağınıza yapışmıyor. Beraberinde yağlı bir his de bırakmıyor. Kokusu çok güzel, hafiften vanilya gibi bir kokusu var. Kalıcılığı  da 2 - 4 saat arası, oldukça iyi. Yeme içme sonrası biraz hafiflediği için tazeleme istiyor ancak hafiflese de dudağınızda o güzel ışıltıları kaldığı için ben çok sorun etmiyorum açıkçası çünkü o hafiflemiş hali de çok güzel. Aplikatörünün ucu da güzel, tam miktarında ürün geliyor, sürümü de kolay.  




   

               Elimin üzerinde çekmemişim ama dudağımdaki hali size az çok bir fikir verebilir. Hatta şöyle söylemeliyim, burada ışıltıları güzel bile çıkmamış. Fotoğraflamayı becerememişim, gerçek hali, ışıltıları çok çok daha güzel...

               Yine hatırladığım kadarıyla bu koleksiyonda dört tane gloss vardı. Diğer ürünler gibi glossların rengi de güzeldi. Hangi marka olursa olsun koleksiyon ürünlerine pek ilgi göstermem ama nadiren de olsa böyle beğendiğim, başarılı ürünler çıkıyor. 

             Ürün miktarı 5, 5 ml., üzerinden oldukça uzun zaman geçtiği için aldığım fiyatı hatırlamıyorum. Ürün şu an için satışta da değil zaten ama çıktığı zaman 30 USD fiyatı varmış. Koleksiyonun birkaç ürünü nette bazı yerli, yabancı sitelerde hala bulunabiliyor. Ben şimdilik markanın anasayfasının bağlantısını veriyorum. Ülkemizdeki satış sayfası içinse tık tık.


             Sevgiler ve mutlu hafta sonları......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder