27 Aralık 2021 Pazartesi

CALVIN KLEIN ETERNITY MOMENT PAERFUM

                    Merhaba, yılın son haftasına girmiş bulunuyoruz. Bu son haftayı iki güzel ürünle bitirmek istiyorum. İlki bir parfüm olacak. Hem yeni yıl hazırlığı yapıyorsanız onun için hem de hediye seçme işini hala yapmadıysanız bir son dakika fikri olabilir diye düşündüm. 







 

              Calvin Klein kokuları daha önce de blogda yazmıştım ( etiket bölümümnden ulaşabilirsiniz ) ama sanıyorum markanın kullandığım kokuları içerisinde Eternity Moment en beğendiğim ve beni en çok etkileyen oldu. Öyle ki bitmesin diye kullanmaya kıyamıyorum adeta. 

               2004 yılında piyasaya sürülen Eternity Moment aslında oldukça eski, ben tabii klasik Eternity parfümü gençlik yıllarımda çok popüler olduğu zaman kullanmıştım, onu da çok beğendiğimi,  severek kullandığımı hatırlıyorum. Bu parfümü ise çok çok sonraları keşfettim, açıkçası bu versiyonun varlığından bile haberim yoktu. İnce, taze ve nazik çiçek notalarının birbirine zarifçe dokunması gibi düşünülmüş nefis bir koku. Sıktığınız anda birbirinden çok hoşlanan iki insanın ilk buluşması gibi romantik hisler uyandırıyor bende. Aynı zamanda da özgür ve cesur bir kadının kokusu gibi. Parfümde nilüfer, pembe şakayık, yasemin, misk, kaşmir ağacı, sandal ağacı, paçuli, vetiver ve kehribar gibi çiçek ve bitki notaları yer alırken, litchi, nar çiçeği, guava, ahududu, kavun, armut, frenk üzümü ve bergamut gibi eğlenceli meyve notaları da eşlik ediyor. Tüm bu karışımı tasarlayanlar da 2017 yılında uluslarlarası parfüm derneği tarafında yaşam boyu onur ödülüne layık görülen ünlü parfümör Harry Fremont ve şu anda Louis Vuitton için koku tasarımları yapan Jacques Cavallier. İkili, daha önce de hem beraber hem de ayrı ayrı pek çok bilinen, ünlü kokuya hayat vermiş. 

              Parfümün şişe tasarımı ise yine içi gibi çok hoş,şık ve romantik. Çiçek bahçesinden ilham alınarak tasarlanan şişe, yakınlık ve bağ kurmayı temsil ediyormuş. Pembe renk, karton ambalajda da kullanılmış. Akrilik kapağı çok güzel oturuyor, çantada vs. kullanıma uygun, açılma yapmıyor. 

            Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğrafta.



       

                 Parfümün fiyatına gelecek olursam şu an döviz kurunun dalgalanması sebebi ile ülkemizde oldukça değişken. 100 ml.'lik boyu için ortalama fiyatı 500 - 700 tl. arasında görünüyor. Küçük boyuna ise ben ülkemizde pek rastlamadım. Online olarak var, fiyat da uygun görünüyor ancak online parfüm alışverişi her zaman çok riskli benim için. Bazen güvenilir olarak bildiğimiz sitelerden alınan ürünler bile gerçek çıkmayabiliyor. Ben iki yıl önce bir yurt dışı seyahatimden 50 ml.' lik boyunu 29 Euro karşılığında sepete atmıştım. Evet o günden beri bitmesin diye az az kullanıyorum. Yeri gelmişken parfümlerinizi direkt güneş ışığı görmeyen, mümkünse kapalı bir çekmece içinde, son kullanma tarihinde öte biraz daha ömrünü uzatarak kullanabilirsiniz. Bozulma vs. yaşamazsınız. 

              Bitirirken Calvin Klein markasının orjinal sayfasını ve Vampir günlükleri dizisinden hatırlayacağınız Trent Ford ile Scarlett Johansson' un oynadığı reklam filmini   ekliyorum. 


             Sevgiler ve mutlu haftalar.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder