15 Aralık 2021 Çarşamba

SIMPLE SMOOTHING FACIAL SCRUB

                        Merhabalar, bir süredir Simple markasından birkaç ürün deniyorum. Açıkçası sevdiğim ve sevmediğim ürünleri oldu. Ben yaş grubu olarak daha genç ciltlere uygun olduğunu düşünüyordum ancak aldığım ürünlerin içerisinde benim gibi + 45 yaşa uygun olan ürünleri olduğunu da görünce çok sevindim. Zira hem güzel, hem içeriği fena olmayan hem de nispeten uygun fiyatlı ürün bulmak gerçekten zor olmaya başladı. Peeling benim için cilt bakımının, temiz bir cildin en önemli adımlarından biri, o nedenle bugün markanın pürüzsüzleştirici peeling ürününü yazmaya çalışacağım. 



  


                     Simple Skincare hassas ve toleranssız ciltler için bakım ürünleri tasarlayan bir marka. Aslında 1960 yılında atopik ciltler için nemlendirici sabun ve losyon üreterek işe başlamış. 1980 ' li yılların sonunda ürün yelpazesini geliştirmek için çalışmalara başlayan marka çeşitli ürünlerle daha çok tüketiciye ulaşmayı hedefledi ve 2000 yılında cilt bakım ürünleri ile beraber lens, vitamin vs. gibi içinde daha pek çok ürünün de bulunduğu sağlık ve kozmetik ürünlerini bünyesinde bulundurmaya başlamış. Marka 2010 yılında İngiliz Unilever çatısı altına geçti ve sanıyorum 3 - 4 yıl önce de ülkemize girdi. 




                     Bu kadar marka bilgisinden sonra ürüne geçecek olursam, ürün çok agresif bir peeling değil ancak buna rağmen adında da geçtiği gibi gerçekten pürüzsüz bir şekilde çok güzel bir temizlik yapıyor. İçeriğindeki B5 ve E vitamini ile cildi yumuşatırken, saf su, mineraller ve pirinç özleri ile net bir temizlik sağlıyor. Yapısı kremsi ve yumuşak, tanecikleri çok büyük değil, yoğunluğu güzel. Temizlemeye başladığınız anda hem tanecikleri hissediyorsunuz hem de yüzünüz çizmeden çok yumuşak bir şekilde güzel temizlik elde ediyorsunuz. Rengi beyaz ve belirgin bir kokusu yok. Temizledikten sonra yüzünüzden güzel ve kolay temizleniyor. Kurulama sonrasında gerilmemiş, duru, net ve temiz bir cilt hissine sahip olmak çok güzel. Ben genelde haftada iki kez uyguluyorum ve sonrasında bol bol nemlendirici ya da bir yüz yağı kullanıyorum.  

                   Simple pürüzsüzleştirici peeling her ne kadar hassas ciltler için önerilen bir peeling olsa da bence her cilt tipinin seveceği bir ürün. Sadece ağır akne, sivilce tedavisi ya da benim zamanında geçirdiğim roza vs. gibi tıbbi bir tedavi görmüyorsanız seveceğinizi düşünüyorum. Tıbbi cilt tedavisi görüyorsanız zaten hekiminiz size daha dermokozmetik ürünler önerecektir. 

                  Ayrıca dermatolojik olarak tüm testleri başarıyla geçmiş Simple peeling, hayvansal kaynaklar içermiyor ve bununla beraber sert kimyasallar, alkol, paraben, renklendirici ve parfüm de içermiyor. Kullandığım süre içerisinde de ben herhangi bir alerjik reaksiyon vs. ile karşılaşmadım. 

Ürünün ambalajı da güzel, klasik aç - kapa kapaklı tüp ambalaj. Renk saflığa ve temizliğe uygun tatlı ton bir yeşil olarak seçilmiş sanıyorum. 

                 Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi;

  


                 



                Ürünün miktarı 75 ml. ve güncel fiyatı Gratis Mağazalarında 33 tl. olarak görünüyor. Sık sık indirime de giriyor, daha uygun fiyata edinebilirsiniz, ben bir indirimde 18 tl. karşılığında almıştım mesela. 

               Markanın hem ülkemiz , hem de orjinal  sayfasını ürünleri ayrıntılı inclemek istersiniz diye ekliyorum. 


               Sevgiler ve mutlu günler dileğiyle......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder