6 Aralık 2021 Pazartesi

NUXE REVE DE MIEL HAND CREAM AND LIP BALM MINI SET

                              Kısa bir ara ve yeniden merhaba, yoğun birkaç haftanın ardından yine buralarda ve yeni yazılarla karşınızdayım. Kış kendini iyice hissettirmişken güzel iki üründen bahsetmek istiyorum. Nuxe el ve tırnak kremi ile lip balmı.



 





        Her iki ürün de markanın orijinal adı Reve de Miel olarak geçen '' bal rüyası '' serisinde yer alan ürünler. Seri kuru cilt bölgesini onarmaya, beslemeye ve korumaya yönelik. 

        El ve tırnak kremi bal, değerli yağlar , E vitamini ile ipeksi bir yumuşaklık ve erken yaşlanma belirtilerine karşı elleri koruyor. % 90, 6 doğal içeriklere sahip olan krem sürdükten sonra hemen emiliyor ve asla yağlı bir his bırakmıyor. Ben sürdükten sonra herhangi bir yıkama durumu olmasın diye genelde gece sürüp yatıyorum ve yumuşaklığı garanti altına alıyorum. Sabah kalktığımda ve gün içerisinde de ellerimi yıkasam bile ( malum salgın hala devam ediyor, el yıkama, kolonya ve dezenfektan kullanımına devam ) yumuşaklık devam ediyor. 






           Nemlendirici lip balm ise yine bal ve bu kez ek olarak ayçiçeği, macademia, argan, tatlı badem ve shea yağı içeriyor. Bileşenlerinin % 90 ' ı doğal olan lip balm verdiği uzun süreli yumuşaklık ile de gönlümü kazandı. Kuru dudaklarımı çok güzel yumuşattı ve gerilme hissini yatıştırdı. Ürünün yapısını  da oldukça başarılı buldum. Yine el kremindeki gibi yapış yapış ve yağlı, ağır bir his bırakmadan yapıyor işini. Herhangi bir ışıltı vs. de içermiyor. Erkekler de cok rahat kullanabilir. 

            Her iki ürünün ambalajı da güzel. El kremi klasik aç - kapa kapak, miktarı 30 ml. ve çantada vs. çok rahat taşınıyor. Lip balm ise klasik ruj ambalajında ve görüntüsünde, ayrıca ucunun diğer lip balmlar gibi küt değil de kesik uçlu olmasını çok sevdim. Lip balmın miktarı ise 4 gr. Bütün kış yeter. 

            Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi;











                 Hem miktarı, hem performansı, hem de nispeten fiyatı oldukça güzel olan, iki ürünün bir arada bulunduğu bu mini seti oldukça beğendim. Piyasada fiyatı 50 - 80 tl. arasında değişen mini seti ben mahallemdeki eczanemdem biriken puanlarımı da kullanarak 40 tl. karşığında edindim. 

             Nuxe markasının ürünlerini geçmişte de çok kullanmıştım, blogda eski yazılar da var hatta, etiket bölümünden ulaşabilirsiniz. Markanın ürünleri ayrıntılı inceleyebileceğiniz hem global, hem de ülkemiz sayfalarını da ekliyorum. 


             Sevgiler ve mutlu günler dileğiyle.....          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder