20 Aralık 2021 Pazartesi

ISANA GLOW AND SHINE FACE OIL - IŞILTI VEREN YÜZ YAĞI

                         Merhabalar, haftaya yakın zamanda kullanmaya başladığım ama kısa sürede adeta favorim olan bir üründen bahsetmek istiyorum. Zira kendisini kullanmaya başladığım zamandan beri her kış yüzümde oluşan bölgesel kuruma şikayeti de sona ermiş bulunuyor. 



 




 

                   Açıkçası geçen yıl bu seriyi çok merak etmiş ve yüz kremini almıştım, bir süre memnun olarak kullandım ama daha sonrasında zaten hali hazırda 

( artık ) normal - kışın kuru olan cildimi daha da kuruttu. Tabii bu durumda belki kullanım zamanının kış mevsimiyle ve benim + 45 yaş olmam ile de ilgisi vardı tam emin değilim. Yaz mevsiminde yeniden bir şans vererek denedim ama bu kez de nemlendirmesi yetmedi. Bu kış başında ise ablamın tavsiyesi ile yine aynı seriden bu ışıltılı yağı edindim ve bingo. Çok ama çok beğendiğim bir ürün oldu. 

                 Ürün ile ilgili belirtmem gereken en önemli nokta ise kuru ciltler için uygun olduğu yönünde. Yani bunu bilerek edinirseniz daha iyi olur. Tabii ki karma ve normal ciltler de kullanabilir ama her gün değil de belki haftada bir ve miktar olarak yarım pompa, ya da krem içine birkaç damla ekleyerek. Çünkü yağ formüllü olan her ürün, serum gibi fazlası yağ butonu, kusma, milia ve kara nokta yapabilir.  

               Ürün içeriğindeki Marula ve badem yağı sayesinde cilt bariyerini sağlamlaştırıyor ve müthiş bir yumuşaklık sağlıyor. Ben tek pompa ürünü yüz ve boyun bölgeme yukarıya doğru masaj yaparak uyguluyorum, tam yetiyor, birkaç dakika sonra cildim tamamen çekmiş oluyor. Sonrasında kusma vs. yapmıyor. Makyaj altında da iyi duruyor ancak ben kötü bir durumla karşılaşmamak için, garanti olsun diye biraz bekliyorum. 

               Kullandığım süre içerisinde herhangi bir alerjik reaksiyon vs. ile karşılaşmadığım ürünle ilgili olarak son belirtmem gereken durumda adında geçen ışıltı kelimesinin verdiği doğal parlaklık ve netlik ile olduğu yani ürün içinde herhangi bir tanecikli sim, parlaklık vs. bulunmuyor ama kullandığım süredir de sanki içeriden gelen bir ışıltıya sahipmiş gibi güzel bir görüntü veriyor. Hatta bu yağı kullandığımdan beri herkesten cildine ne kullanıyorsun, çok iyi görünüyor diye iltifat alıyorum.




               Ürünün ambalajı da çok güzel, seride açık pembe renk hem karton hem de cam ambalajda kullanılmış. Cam ambalajın damlalık makanizması da yine pembe düşünülmüş. Damlalık kısmın kullanımı da çok kolay, üstten bastığınız zaman cam olan prob kısmına ürün doluyor. Kapağı sıkı kapanıyor, seyahatde vs. açılma yapmayacağını düşünüyorum ama kırılma vs. olmasın diye emniyet açısından belki plastik hatta sprey bir şişeye aktarılabilir. 

             Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi;



   









                        20 ' li, 30' lu yaşlarımda hatta 40' lı yaşlarımın başında bu tip yağ formlu ürünler cildime iyi gelmeyip, beni mutsuz ediyorken uzak duruyordum. Yaşımın ilerlemesiyle bir anda bu tip ürünleri sever oldum. Bu üründe mis gibi, güzel, temiz içerikli, vegan, cruelty free ve fiyatı benzer ürünlere göre nispeten iyi, e daha ne olsun. 30 ml. lik ürüne Rossmann Mağazalarından ulaşabilir, güncel olarak 69 tl. karşılığında edinebilirsiniz.  


                       Sevgiler........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder