24 Aralık 2021 Cuma

NASCİTA PRO BACKSTAGE 303 BRUSH

                         Selam, uzunca bir süredir Nascita fırçalar çok popüler. Açıkçası her popüler ürünün ben abartıldığını düşünürüm, çünkü tecrübelerim hep bu yönde oldu. Sanırım beklentiyi biraz fazla yüksek tutuyorum, sonrası hayal kırıklığı tabii. Neyse geçtiğimiz aylarda bir Gratis indiriminde bugün yazacağım fırçayı görünce denemek istedim ve kullandıkça gerçekten hoşuma gitti.



  





 

             Nascita, 1960 yılında Ankara' da kurulan ve şu an Doğuş Kozmetik çatısı altında bulunan markalardan biri aslında. 1978 yılına kadar eski adıyla ıtriyat ( esans, koku, kolonya, böcek ilacı da dahil kimyasal madde ) işi yapan firma sonrasında plastik, hırdavat ve kırtasiye işine de giriyor ve 2000 yılından itibaren profesyonel kuaför malzemelerinin tümünü temin ediyor. Beraberinde Evyap, Aromel Kozmetik, Philips, Loreal gibi yerli ve yabancı birçok markayla da işbirliği bulunan marka piyasadaki talepler doğrultusunda Nascita markasını geliştirerek boşluğu dolduruyor. Bugün Nascita markası  Avrupa, Ortadoğu ve Uzakdoğu olmak üzere birçok ülkeye ihraç ediliyor ve pek çok kadın saç fırçasından, makyaj fırçasına, tırnak makasına kadar severek kullanıyor.  

              


             

                Nascita pro backstage serisinden 303 nolu fırçya gelecek olursam, üstten basık, yanlara doğru hafif açılan, oldukça sık ve yumuşak, sentetik kıllı bir fırça. Fırça boyu 16, 5 cm., genişliği 3 cm. ve kıl boyu 2, 5 cm. Parlak, siyah, lake bir sapı var, ferrulesi gümüş rengi, parlak metal. Sap üzerinde uca doğru marka adı, seri ve fırça numarası lame renk ile yazılmış. Sapı ele güzel oturuyor, kullanımı rahat. Yalnız fırça ile ilgili anlayamadığım birkaç nokta var. orjinal sayfasında yüz için fondöten fırçası denilmiş, fırça kutusunun arkasında ise açılı far fırçası denilmiş. Açıkçası ben çok amaçlı olduğunu ve pek çok şekilde kullanabileceğimi düşündüğüm için almıştım bu fırçayı ve yüz için daha uygun olduğunu düşünüyorum. Hatta daha çok aydınlatıcı, kapatıcı vs. için güzel uygulama yapan bir fırça. Göz uygulamaları içinse yorumum şu yönde olacak, göz - kaş arası mesafeniz çok genişse ve tek renk uygulamalar yapacaksanız yerinde bir tercih olabilir. 

               Ambalaj üstü bilgileri ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi;



 



              Bitirirken şimdilik sadece denediğim ve beğendiğim 303 nolu fırçası ile yorum yapmak ne derece doğru olur bilemiyorum, çünkü hem fıçaların hem markanın, hem de internet sitelerinde geliştirilmesi gereken daha çok şey var ama Nascita fırçalar makyaja yeni başlayanlar ya da bütçesini zorlamak istemeyenler için yüksek fiyatlı fırçalara alternatif olabilir diye düşünüyorum. Markada çok çesit ve çok seri bulnuyor. diğer serilerden de denemek istediğim fırçalar bulunuyor. Denk geldikçe almayı düşünüyorum. Hem Doğuş Kozmetik sayfasını, hem de Nascita fırça sayfasını incelemek istersiniz diye ekliyorum. Siteye üye olarak indirimlerden faydalanıp online alışveriş de yapabilirsiniz.  

              Son olarak Nascita 303 nolu fırçayı M.A.C 227 fırçaya   benzettiğimi söylemeyi de unutmayayım. Hatta bir de fotoğraf ekleyeyim. 



      

 

                 Sevgiler.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder