6 Aralık 2022 Salı

BOBBI BROWN VITAMIN ENRICHED FACE BASE

                             Selamlar, Aralık ayı boyunca yeni yıl gecesi makyajınızda kullanabileceğiniz ürünlerden oluşan birkaç ürünü yazmaya çalışacağım. Bir yazı dizisi gibi yapmayı düşündüm, umarım becerebilirim. Tabii cilt makyajına başlamak için önce iyi bir nemlendirme ve baz kullanacağımızdan bugünün ürünü olarak Bobbi Brown markasının bu bazını seçtim.  



  






                               Yukarıda ve adında baz olarak geçiyor evet ama aslında bu ürün aynı zamanda cildiniz besleyen multivitaminlerle zenginleştirilmiş müthiş bir nemlendirici aslında. Makyajınızdan önce kullanabileceğiniz gibi makyaj yapmadığınız zamanlarda tek başına da kullanabilirsiniz. Cildinizi çok iyi gösteren, anında besleyen, dolgunlaştıran içinde ışıltı vs. olmamasına karşın müthiş bir aydınlık ve tazelik veren bir krem. Verdiği yumuşaklıkla cildi anında makyaja ya da günlük hayata hazırlıyor. 

Çok kuru olmadıktan sonra normalden yağlıya tüm cilt tiplerinin kullanabileceği ürünü içinde, B, C, E vitaminleri ve hyaluronik asit ile shea yağı da bulunuyor.  

Yapısı oldukça koyu olan kremin rengi yine içeriğindeki greyfurt ve turunçgil özleri nedeniyle sarı renkte ve kokusu muhteşem. Sürdüğünüz anda kokusuyla da tazelik veriyor ve sizi canlandırıyor. Kıvamı koyu olması rağmen saniyeler içerisinde cilt tarafından kolayca emiliyor ve geriye müthiş bir yumuşaklık ve pürüzsüzlük kalıyor. 



    

Kullanıcı yorumları % 97 oranında başarılı olan ürünün ayrıca göz bazı da var ancak ben bu ürünü de rahatlıkla göz çevreme kullanıyorum ve herhangi olumsuz bir etki görmedim. 

Ürünün ambalajı klasik cam kavanoz, sanıyorum 15, 50 ve 100 ml. olan birkaç boyu var. Bu geçen yıl yılbaşı için çıkarılmış özel bir seri ambalajdan oluşan 100 ml. lik üründü. Yılbaşı sonrası indirimli olarak online sayfasında yakalamıştım. Sanıyorum indirimli olarak 800 tl. karşılığında sepete atmıştım. Çok yüksek bir fiyat ancak lüks tüketim grubundan bir ürün aldığınızı, sunduğu özellikleri, uzun süre kullanacak olmanızı ve verdiği etkiyi düşünürsek fiyat / performans karşılıklı geliyor. Şu an güncel fiyatlar çok artmış durumda zaten ancak setler içinde bulunan mini boylar ilk deneme için bütçenizi yormayabilir. Bir de bu ürüne ben henüz daha uygun fiyatlı bir muadil bulamadım, bulursam buradan hemen yazacağım. 

Ambalaj üstü bilgilerini ve içerik listesini ise aşağıya ekliyorum.



 



                           Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder