16 Mayıs 2013 Perşembe

YVES ROCHER ARINDIRICI PEELING

                 Şurada yazısını yazdığım Phytomer peeling, yazısını yazdığım zaman neredeyse bitmek üzereydi, bittikten sonra ürün arayışına girmiştim. Ben daha önceleri tedavim sırasında Avene Cleanance serisinin Peel of Mask ürününü kullanmış hem peeling, hem maske oluşu hemde küçük tanecikleriyle hassas cildime zarar vermemesinden ötürü çok beğenmiştim. Çok methini duyduğum Yves Rocher' in kayısılı peelingini almaya gittiğimde mağazada görevli bayanla aynı anda karar vererek kayısılı peelingin partiküllerinin çok büyük olması nedeniyle cildime uygun olmadığına karar verdik. Kendisi bana markanın hassas ciltler için daha uygun olan diğer peelingi tavsiye etti.




              Ürünü daha önce birçok kozmetik blog yazarı yazdı genelde herkes
memnun kalmış bende memnun kaldım. İçeriğindeki tahıl özleri özellikle yulaf sayesinde ciltteki sebum fazlasını, ölü hücreleri arındıran, hassas ve problemli ciltler için uygun bir peeling.




             Haftada 1 - 2 kez hafifçe nemlendirilmiş cilde uygulanması ve ardından durulanması öneriliyor. Ben uyguladıktan sonra yüzümde bir miktar 5 - 7 dakika gibi bekletiyorum ardından Loreal yüz temizleyicilerin arkasından çıkan plastik aparatla ovalayıp temizliyorum. Uygulandıktan sonra verdiği temizlik hissi güzel ciltteki aydınlanmayı fark edebiliyorsunuz, uzun süreli kullanımlarda daha belirgin bir fark gözlemlenebilir.




           Elime sıktığım kadar olan miktarı tek uygulama için yeterli oluyor. İçindeki çok minik sanki plaj kumu kadar olan tanecikleri ilk başta fark edilmiyor, dağıttığınız anda hissediyorsunuz.




         Yukarıdaki fotoğrafta dağıtılmış halini ve benim temizlerken kullandığım aparatı görüyorsunuz. Bu plastik aparatla daha güzel bir sonuç alıyorum çok yumuşak ve tahriş yaratmıyor. Aynı zamanda peelig de herhangi bir tahriş vs. yaratmadı. Hafif bir kokusu var, kıvamı normal çok sıvı ya da çok katı değil. 6 ay kullanım süresi bulunuyor ancak ürün 75 ml., 6 aydan daha uzun süre gider gibi geliyor bana.




         İçerik listesinde çok hoş olmayan paraben türevi ürünler bulunuyor ama alt sıralarda yer aldığını görüyorum yani miktar olarak az bulunduğunu düşünerek kendimi avutuyorum. Yves Rocher mağazalarından 29.90 tl. karşılığında ürünü edinebilirsiniz. Yves Rocher mağazalarından kart başvurusunda bulunarak zaman zaman yapılan kampanyalarla ürüne ve yine markanın kendi  online alışveriş sitesinden çok daha uygun fiyatlarla sahip olmanız mümkün.  Markanın Türkiye sayfasına ulaşıp bu ürünü  ve diğer ürünleri incelemek isterseniz sizi buradan alayım.

         Son olarak huysuz Perisscope üstten azaldığı zaman boşalan bu lamine ambalajlara sinir olmuş ve yine ambalajın üst kısmını bantlamış.
        

                        Işıl ışıl parıldayan bir cilt dileğiyle........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder