29 Mayıs 2013 Çarşamba

URBAN DECAY EYESHADOW PRIMER POTION

                 Benim için tam bir başarısızlıkla sonuçlanan Essence far bazı tecrübesinden sonra aklımda olan diğer far bazı seçeneklerini mıncıklamak için Sephora mağazalarına gittiğimde, sanıyorum Şubat ayı hot now ürünlerinden biri olarak ülkemize gelen Urban Decay Primer Potion far bazını bir daha bulamayacağımı düşünerek edinmiş bulunuyorum.
                  Kendisi % 65' i yağlı göz kapaklarına sahip Türk kadınlarının milli makyaj malzemesi olarak zaten ülkemize gelmeden önce de kalplerde taht kurmuştu. Ulaşabilenler yurt dışından veya astronomik fiyatlarına rağmen netten vs. edinmişti. Edinemeyenler arasında olan ben, dedim ki neyim eksik aksine göz kapaklarımda fazla yağım var deyip Nars ve Too Faced ile tanışmayı başka bahara bıraktım.




               Kozmetik blogları arasında yazmayan, yorumlamayan kaldı mı bilmiyorum? Alalı oldukça uzun zaman oldu dediğim gibi sanırım Şubat ayıydı. Havaların ısınması nedeniyle far bazı durumu tekrar gündeme geldi. Üzerinde yazan  '' long-lasting eyeshadow base'' cümlesinin sonuna kadar arkasında duran bir far bazı kendisi. Sadece yağlı gözkapaklarının üzerinde farınızın yelpaze görüntüsünü yani çizgi çizgi olmasını engellemek için değil ayrıca uzun süre sabit tutmak ve farın rengini daha iyi vermek gibi amaçlarla da kullanabiliyorsunuz.
      



               Daha önce Artdeco ve Sephora'nın kendi küçük kavanozdaki far bazlarını da kullanmış biri olarak Essence far bazının aplikatörlü ucunun daha kullanışlı olacağını düşünmüştüm ancak aplikatör uçlar her türlü üründe hijyenik değil maalesef. Urban Decay Primer Potion (UDPP) tüp şeklinde ve uç kısmı tıpkı bazı göz kremlerinde olduğu gibi uzun bir şekilde geliyor. Kullanım açısından son derece kolaylık sağlayan bu tip uç, kontrollü bir şekilde ürün gelmesini sağlıyor.




               Parmağımdaki miktar, çok geniş göz üstü mesafesine sahipseniz tek göz için kaş altına kadar yetecektir. Daha küçük göz kapağı üstü mesafesi için ise iki göze yetebilir. Parmak uçlarınızla göz üstü ve hatta isterseniz alt kirpik kirpik diplerinize uyguladığınız ürün, çok kısa bir sürede sabitleniyor. Ben sürdükten sonra hafif bir gerilme hissi yaşıyorum ancak rahatsız edici boyutta değil. Yaklaşık 40-50 saniye sonra far sürme aşamasına geçebilirsiniz. Ürünün herhangi bir kokusu yok, renk olarak orjinal olarak adlandırılan ten renginde, sürdükten sonra rengi nötrleniyor ancak M.A.C paint pot ve benzeri ürünlerde olduğu gibi göz kapağı rengini düzeltme gibi bir özelliği yok.




             Yukarıdaki fotoğrafta üstteki far bazsız, alttaki far baz ile elimin üzerine uygulanmış durumda. Renk olarak üstteki ne kadar solgun ve cansız bir yeşil ise alttaki de bir o kadar canlı ve olduğundan daha koyu duruyor. Basit bir far bile yağlı göz kapaklarımda 12-14 saat civarında kıpırdamadan kalıyor. Yaz sıcaklarında terlemede durumunda da aynı performansın olacağını düşünüyorum çünkü benim gözkapaklarım kış mevsiminde de oldukça yağlı ayrıca ileri yaş durumunun da önemli bir faktör olduğunu düşünüyorum.




           Ürün 11 ml.cik mini mini bir miktar ancak bu kadar kullanımla 365 gün göz makyajı yapan birine bile çooook uzun süre yeter diye düşünüyorum. Ürünü bir de üzeri şeffaf altı kadifemsi plastikten dış ambalajı bulunuyordu ancak yine, yine ve yine aldığımda blog olmadığı için üzerini okuyup attım. Şu anda Sephora mağazalarında satışta olmayan UDPP 49 tl.den satışa sunulmuştu. Ürünün orjinal renginden başka birkaç rengi daha bulunuyor, aynı zamanda kullanışlı olmayan eski ambalajın değiştiğini gösteren netten bulduğum alıntı bir fotoğrafı ekliyorum. Diğer renklerin nasıl olduğunu ise izinsiz fotoğraf kullanmak istemediğim için netten aratmayı size bırakıyorum. Ayrıca markanın orjinal sayfası için buraya tıklamanız yeterli.


                    

                Unutmadan geçtiğimiz aylarda Sephora, markanın çok popüler olan NAKED 2 ve NAKED BASICS paletlerini de satışa sundu ve Türk kadınlarının Urban Decay aşkına dayanamayarak L'OREAL bünyesinde en geç 2014 yılı içerisinde tüm ürünleri satışa sunma kararı aldı. Fiyatlar Benefit gibi olmasa bari diyerek ve arada İstanbul'u ziyaretlerimde edinebileceğimi  düşünerek farınız hiç bozulmasın diyorum. 

              Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder