7 Nisan 2021 Çarşamba

ANLAŞAMADIĞIM ÜRÜNLER 18 - TARTE AMAZONIAN CLAY MINI HIGHLIGHTER / STUNNER

                Merhaba, iyi haftalar, oldukça uzun bir süredir anlaşamadığım ürünler kategorisinde bir yazı yazmamışım. bu kategorideki tüm yazılara 

'' anlaşamadıım ürünler '' etiketinden ulaşabilirsiniz. 

               Tarte markasına ait daha önce şurada çok sevdiğim bir allığı yazmıştım. Maalesef bu aydınlatıcısıyla hiç anlaşamadık. 





              Ürünüm aslında oldukça eski, çok da severek almıştım. Ancak kalıcılığı ile ilgili çok sıkıntı yaşadım ben bu aydınlatıcının. Yoksa yapısı, dokusu diğer yazdığım Tarte allıkla aynı ama sürdükten sonra hiç yüzümde durmuyor. Yani evet benim cildim de karma - yağlı hatta yazın hepten yağlıya dönüyor ama bir aydınlatıcı hiç mi durmaz insanın yüzünde, sürdükten yarım saat içinde uçuyor yüzümden. O yüzden bu ürünle hiç anlaşamadık. 

            Tonu çok güzel bir pembe alt tonlu, hafif şeftali, altın ışıltıları da var hatta.  Elimin üzerinde çok güzel çıkmamış ama az çok fikir verebilir yine de. 



   

          Normal Tarte allıklar 5,6 gr., bu mini allık ise 2,2 gr. Karşılaştırma için ikisini yan yana çektim. 




                 Tarte markası ülkemizde bulunmuyor. İlk allığı Instagram üzerinden çok güvendiğim bir hesaptan almıştım, çok beğenince sonra bunu da sipariş vermiştim, fiyatını hatırlamıyorum. Arka ambalaj bilgileri ise aşağıdaki fotorafta. Tarte ana sayfası için tık tık.



   

                 

            Hep belirtiyorum, bu kategoride yazdığım ürünler sizi yanıltmasın, biz anlaşamadık ama siz iyi anlaşabilirsiniz. 


          Sevgiler.....

            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder