16 Nisan 2021 Cuma

KIKO MILANO LONG LASTING WET & DRY EYESHADOW 218 - 219

                    Yeniden merhaba, göz makyaj ürünlerini özellikle de farları yazmayı çok seviyorum. Oldukça uzun bir zaman önce şurada bir Tom Ford far yazısı yazmıştım ama fiyatı çok yüksek olduğu ve biraz zor ulaşılır olduğu için daha sonra da nispeten uygun fiyatlı ve daha ulaşılabilir olan şuradaki muadil ya da belki çok benzeyen diyebiliriz Clinique  farın yazısını yazmıştım. Clinique far yazısının sonunda da bir Kiko fardan bahsetmiştim. Bugün o Kiko farların diğer ikisinin anlatmaya çalışacağım.



 



                   Kiko farların birçok çeşidi var, bu hem ıslak hem de kuru kullanılan farlar, çok güzel renk veren, pigmentasyonu yüksek, yumuşak yapılı, kremsi ürünler ombre diye adlandırılan seriye ait. Yumuşak yapısı nedeniyle sürerken birazcık dökülma yapsalar da verdiği kromatik etki ile hep çok güzel iltifatlar alıyorum. Başka renkler ve başka farlarla karıştırdığınızda ya da tek başına sürdüğünüzde bile hep çok güzel duruyor. 

                   Hem ıslak hem de kuru olarak kalıcılıkları da güzel, baz ile daha uzun süre kalıcı tabii. Bir de ıslak kuru olmasına rağmen elim pek ıslak kullanmaya gitmiyor alışmışız bir kere. Bu tür farları ıslak olarak kullanırken M.A.C fix + tarzı bir üründen yardım alabilirsiniz. Fırçanıza birkaç kez fıslatabilirsiniz ve daha canlı renkler elde edebilirsiniz.  




        

               Yukarıdan aşağıya 218 ve 219 numaralı renkleri görüyorsunuz. Burada ambalajların arkasına sadece numara yazmışlar ama markanın orijinal sayfasında 218 pembe greyfurt ve 219 pembe flamingo olarak adlandırılmış. Yine aşağıdaki fotoğrafta soldan sağa renkleri elimin üstünde de görebilirsiniz. 






              Markanın bu far serisi oldukça fazla renk içeriyor. Sanıyorum 20 civarı ve renklerin hepsi birbirinden güzel. Ben bu iki rengi seçerken allık olarak da çok güzel duracağını düşünmüştüm ve yüzümde denediğimde de oldukça başarılı olduğunu gördüm.  

               Ürünün özellikle iç tasarımı da oldukça güzel, çok rastlanır türden değil. Fırçaya kolay almayı ve ıslak kullanımı rahatlatmak için üç boyutlu, ortası çukur bir tasarım düşünülmüş.  Dış ambalaj  oldukça sade, düz, mat siyah akrilik ambalajdan oluşuyor. Bu farlar benim oldukça eski ürünlerim, maalesef karton ambalajları yok. Bu farların miktarı 3 gr. ve güncel fiyatı 130 tl civarında. Kiko        ülkemize ilk geldiği zaman çok ilgi görmüştü, ben de o zaman almıştım sanıyorum 30 tl civarındaydı fiyatları. Şu anki fiyat için de belki çok ucuz değil diyebilirsiniz ama marka çok sık indirime giriyor. Sürekli % 40, % 50 ve 4 al 2 öde gibi kampanyaları olur.  

        Kiko farlara mağazalarından ulaşabilirsiniz. Markanın ülkemizde online satışı yok ama online olarak satan alışveriş siteleri mevcut. Orijinal sayfa için ise tık tık .

Sevgiler.......                                                                   


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder