6 Nisan 2021 Salı

TERRA NATURI HYDRO INTENSIV SERUM

               Yeniden merhaba, daha önce markadan şu göz çevresi kremini yazmış, çok da beğenmiştim. Beraberinde bu serumu da atmıştım sepete. 







             Terra Naturi intensiv serum, hafif formüllü, ince yapılı, ferah kokulu bir nem serumu. İçeriğinde hyaluronik asit ve yosun özleri bulunuyor. Yapısı ince olduğu için sürdükten sonra çok çabuk emiliyor.  Nem veren bir ürün olmasına rağmen bu tip ürünlerden tek başına uzun süreli nemlendirme beklemek yanlış olur. Özellikle 40 yaş üzeri için, üzerine mutlaka ekstra bir nemlendirici daha kullanmak gerekir. Kullandığım süre içerisinde yüzümde hafif bir dolgunluk da sağladığı için oldukça beğendiğim bir ürün oldu. Ancak maalesef Almanya' dan aldığım için devamı yok. 



              30 ml.lik cam şişede bulunan serumun pompadan gelen ürün miktarı güzel. Ortalama 1 - 2 damla ürün bol bol yüz ve boyun bölgesine yetiyor. Ben genelde akşamları kullandım, böylelikle biraz daha uzun süre kullanmış oldum. 

             Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi;









               Markanın doğal içeriklerden oluştuğunu, çeşitli kuruluşlardan Ecocert sertifikası bulunduğunu ve hayvanlar üzerinde deney yapmadığını da yine daha önceki yazımda ayrıntılarıyla belirtmiştim. Ürünün güncel fiyatı ise 4 EURO olarak görünüyor. Buradan yerli girişimcilere sesleniyorum, belki sesimi bir duyan olur, Terra Naturi ürünleri umarım en kısa zamanda ülkemizze gelir. 

             Sevgiler, yeniyazılarda görüşmek üzere.......  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder