11 Temmuz 2019 Perşembe

ANLAŞAMADIĞIM ÜRÜNLER 15 - ROC SUBLIME KIRIŞIKLIK KARŞITI GÖZ KREMİ

                  Merhabalar, bugün sürekli olarak sevmekle sevmemek arasında kaldığım yapısını çok sevmiş olsam da kullanım güçlüğü nedeniyle sonunda anlaşamadığıma karar verdiğim bir ürünü yazacağım.
                 Roc, aslında benim ürünlerini çok sevdiğim ve güvendiğim bir marka. Şimdi çok sık olmasa da geçmişte pek çok ürününü kullanıp sevmiştim. Geçtiğimiz kış bir indirimden oldukça uygun fiyatlı olduğunu görünce bu göz kremini alıp denemek istedim.
Canlandırıcı ve kırışıklık karşıtı bu göz kremi aslında yapı ve etki olarak oldukça iyi. Ben daha önce kullanıp sevdiğim şuradaki Pure Beauty göz kremine benzettim ( Bu seri hala var mı bilmiyorum).
                Ürün aslnda gerçekten de canlandırıcı ve kırışıklık karşıtı özellikleri açısından oldukça iyi. Ben çok fazla göz altı morluğu yaşayan bir değilim, bunu daha önce de belirtmiştim ama artık yaş itibariyle bazen bu sıkıntıyı yaşıyorum o nedenle hafif morluk problemini ve yorğunluk torbalarını nispeten azalttığını gördüm ve varolan olan çizgileri belki geçirmiyor ama yumuşatıyor diyebilirim.
              E buraya kadar her şey neredeyse mükemmelmiş, neyiyle anlaşamadın derseniz; ürün her gözüme sürdüğümde topak topak kusma yapıyor. Acaba miktarı fazla mı sürüyorum diyerek onu da azalttım ama yok olmadı. Ne yaptıysam sürdükten sonra göz çevresindeki o krem kalıntıları geçmiyor. Üzerine falan makyaj yapmak, kapatıcı sürmek falan ne mümkün tabii. Hal böyle olunca ben güç bela geceleri sürüp bitirdim ama ne yazık ki bir daha almayacağım.
           Fotoğrafları ve ambalaj üstü bilgilerini aşağıya ekliyorum, b,z kendisiyle anlaşamadık ancak siz yine de belki denemek isteyebilirsiniz.

       















Sevgiler...........................................................................................................

2 yorum:

  1. Aslında retinol de içeriyormuş, diğer içerikler de fena durmuyor. Bazen çok sıvı/jel kıvamdaki göz kremleri bende de aynı soruna neden oluyor. Pütürlenmesine üzüldüm, belki ileride yapısını düzeltirler. Çok sevgiler Berna'cım!

    YanıtlaSil
  2. Aynen canım tek sıkıntısı zaten o kusma yoksa güzel bir krem. İnsanın istediği gibi bir göz kremi bulması mucize olmalı sanırım.

    YanıtlaSil