4 Temmuz 2019 Perşembe

NYX ÇİFT TARAFLI MAKYAJ ÇANTASI

               Merhabalar; makyaj, cilt bakım ürünleri yazmayı sevdiğim kadar, sevdiğim, kullanışlı, işlevsel bulduğum, kolay organize olmamı sağlayan ürünleri yazmayı da çok seviyorum.
              Tipik Başak burcu kimliğim de bu noktada devreye giriyor efendim. Düzeni her yerde seviyoruz ne yapalım. Yani her yerimiz düzgün ama makyaj çantalarımız kötü, düzensiz mi olsun canım. 
              Neyse efendim, ben geleyim bugün anlatmaya çalışacağım makyaj çantasına.











                 NYX çift taraflı, fermuarlı makyaj çantası oldukça kullanışlı bir çanta. İster günlük makyajınızı yapmak için düzenleyici olarak kullanın, isterseniz de tatil vs. gibi özel zamanlarınızda yanınızda götürün her durumda kolaylık sağlayacak bir çanta. Az malzeme ile hareket etmek istediğiniz zamanlarda bir tarafını makyaj diğer tarfını ise cilt bakımı ya da diğer aksesuarlar için kullanabilirsiniz.
              Makyaj çantamız,  23 x 15 cm. boyutlarında, derinliği ise 6,5 cm. Siyah sentetik, yıkanabilir bir kumaştan yapılmış. Kumaşı ince ama çift taraflı olması ve iç kısımlarda cep olması ürünleri güzel koruyor. Markanın metal logosu  makyaj çantasının dışında yer alıyor. Metal etiketin olduğu yüz çantanın ince kısmı, diğer taraf ise derinliğin olduğu kısım.
            Çantanın iç dizaynı da çok güzel hazırlanmış. İnce olan kısmın fermuarını açtığınızda sol tarafta sizi karşılayan dar ve geniş olmak üzere fırçalarınızı koyabileceğiniz bir bölüm yer alıyor. İnce ya da kalın birkaç ürününüzü burada muhafaza edebilirsiniz. Sağ tarafta ise fermuarlı bir bölüm var, derinliği yok ama çok amaçlı kullanılabilecek bir cep.




            Makyaj çantasının derinliği olan kısma geldiğimizde ise bu kez yine sol tarfta çok amaçlı fermuarlı cepten bir tane daha bulunuyor. Sağ taraf ise özellikle hacmi geniş ürünleri yerleştirmek açısından ideal.




             Gördüğünüz üzere rastgele yerleştirmiş olsam da oldukça fazla ürün aldığını görüyorsunuz. Hatta derinliği olan kısım daha da birşeyler alırdı ama ben rahat görmeniz açısından böyle ferah yerleştirdim.
            Nyx çift taraflı, fermuarlı makayj çantası aldığım günden beri favorim oldu diyebilirim. Gerçi günlük olarak çantada taşımak için biraz büyük kalıyor ama büyük çanta kullanıyorsanız, el çantanızın yanında mutlaka bir de iş çantası kullanıyorsanız, ya da arabada veya ofiste bırakmak içn uygun olabilir. 
           Nyx makyaj çantasını ben mağzadan bir % 40 indirime denk geldiğimde 50 tl. civarında bir fiyata almıştım. Son baktığımda online satışta görünmüyordu ancak mağazalarda olabiliyormuş. Yakınlarınızda bir Nyx mağazası varsa sormak isteyebilirsiniz.

           Sevgiler...... 

1 yorum:

  1. Ya bu çantaya vaktiyle hayran olmuştum ben ama o ara NYX indirim yapmıyordu, ve fiyatı da bana fazla gelmişti... indirimler olduğunda da unutmuşum, çok teşekkürler yeniden hatırlattığın için! Ben bir yere not alayım! Güle güle kullan, öperim çok!!!

    YanıtlaSil