26 Temmuz 2019 Cuma

CLARINS OMBRE IRIDESCENTE EYESHADOW - 05 SILVER PINK

                       Merhabalar, yine bir haftasonu geldi, Cuma günleri beni genelde sebepsiz bir mutluluk sarar. Tatil günlerinde de daha rahat, daha yavaş makyaj yaptığım bir gerçek. Sanırım en çok sevdiğim  şeylerden biri geniş geniş ve yavaş yavaş müzik eşliğinde makyaj yapmak.
                      Zamanımın kısıtlı olduğu durumlarda far aşamasını genelde atlıyorum çünkü önce far bazı sür, kurumasını bekle sonra far sür, dağıt, vs. vs. ve sonra ki işlem basamakları gerçekten zor geliyor ama eğer zamanım varsa mutlaka hafif de olsa bir göz makyajı yapmaya çalışıyorum.
                    Göz makyajı yaparken kullanmayı en çok sevdiğim farlarımdan biri Clarins Ombre Iridescent far.


    






                 Clarins ombre iridescent far benim oldukça eski farlarımdan biri. Sanıyorum 2015  yılında şuradaki rujumla beraber almıştım. Ben bu ürünümü tamamen unutmuşum, yazısını yazdım diye hatırlıyorum ama yazmamışım, arşivde fotoğrafları kalmış. Yazmak bu güne kısmetmiş demek.
                 Farın yapısı oldukça yumuşak ama zaten kavanozda olmasından anlamışsınızdır ki bu bir toz far değil. Krem, köpük ve pudra karışımı çok güzel bir yapısı var. Bu tür yapısı olan ürünlere bazen '' souffle '' diyor yabancı makyaj severler. Yapısı yumuşak olduğu için sürümü çok çok kolay, fırça yerine parmaklarınızı da kullanabilirsiniz. İçeriğinde bambu özleri olduğu için her türlü güzel tutunuyor ve üzerine ya da yanına başka farlarla kullandığınızda güzel uyum sağlıyor. Ben genelde gözlerimi çok aydınlık ve canlı gösterdiği için tek başına sür - çık farı gibi kullanmayı seviyorum. Kirpiklere de bol rimel tamamdır. Kalıcılığı da güzel ben bazsız kullanmıyorum gerçi ama baz olmadan da benim gözlerimde 6 saat civarı kalıcı oldu.
              Ambalajı güzel, çevirmeli kapağı rose gold, metal efektli küçük bir kavanozda geliyor. Kavanoz akrilik olduğu için ağırlık vs. yapmıyor.




                 Yine bu ürünün fotoğraflarını eski evimde ve eski telefonumla çektiğim için çok canlı ve güzel çıkmamış. Ancak daha güzel fotoğrafları nette bulabilirsiniz.
                Bu kez ürün gramajı ve fiyat bilgisi hatırlamadığım için ekleyemiyorum, hatta bu üründen hala var mı, yoksa seri yenilendi mi onu bile bilemiyorum ne yazık ki. Ambalaj üstü bilgilerini ve markanın ana sayfasının linkini  ekliyorum.


 






                     Sevgiler......

4 yorum:

  1. Böyle köpük formda sür-çık farları çok seviyorum ve çok pratik buluyorum. Clarins farın rengi de şahaneymiş. Umarım hala satılıyordur, denk gelirsem mutlaka bakacağım.
    Güle güle kullan canım, çok öperim! <3

    YanıtlaSil
  2. Berna'cım, bu farı yılbaşında duty-free'den aldım ben de. Harika bir renk ve yapı gerçekten! Ben de daha bloga yazamadım, inşallah yazmayı başaracağım! Güle güle kullanalım, çok sevgiler!

    YanıtlaSil