17 Temmuz 2019 Çarşamba

YVES ROCHER YIPRANMIŞ SAÇLAR İÇİN ONARICI SAÇ YAĞI

                Merhabalar, hem uzun saç hem de kısa saç kullanmış biri olarak ikisinin de halini ayrı seviyorum. Uzun saç tabii bakımı zor ama duruşu, şekil vermesi kolay, kısa saç da bakımı aşırı rahat, şekil vermesi bir o kadar zor ve kısıtlı seçenek içeriyor.
                Yaş, iş, konum, çevre, sosyal şartlar saç boyunu belirleyen en önemli faktörlerden bence.
İster uzun ister kısa olsun her iki durumda da saçı korumak bence en önemli olan ama. Özellikle sık ısıl işlem uyguluyorsanız kırılma ve yıpranma kaçınılmaz.  Tabii aşırı yıpranma varsa kestirmek ve uçlardaki kırıklardan tamamiyle kurtulmak en temiz çözüm ama bununla beraber içerden ve dışardan yapılan bakımlarla kırıkları minimuma indirmek mümkün. Saç bakımını sadece kırık olarak algılamamak da lazim, matlık, cansız duruş, elektriklenme de en büyük saç sorunlarından.
               Son yıllarda dışardan yapılan yağ bakımları çok popüler biliyorsunuz, ben daha önce Loreal Elseve serisinden mucizevi saç bakım yağını kullanmıştım. Yves Rocher saç bakım yağı da uzun zamandır merak ettiim bir üründü.




                   Yves Rocher saç bakım yağı, içeriğindeki Jojoba, Babassu, Amerikan Fındığı gibi bitki ve meyvelerin özlerinden elde edilmiş % 99 doğal içeriğe sahip yağlardan oluşuyor. Yapısı oldukça ince bir yağ. Daha ağır kıvamlı saç yağları var ve Loreal saç yağının kıvamı sanırım bundan bir tık daha kalın. Kendine has hafif kokusu çok hoş. Formülünde ayrıca silikon da bulunmuyor.
                  Orjinal sayfasında saç diplerine çok getirmeden uç kısımlara yıkamadan 10 dk. önce ugulayıp bekleyin demiş ama bence bu süre asla yeterli değil. Ben genelde 1 saat bekletiyorum ve sonrasında yıkama. Hatta böyle bir öneri yapılmamış ama ben duş sonrası nemli saçlarıma da 2 - 3 damla kadar ellerimde ısıtarak uyuguluyorum.
                Kullandığım süre içersinde kırılmayı durdurdu, yumuşaklık verdi, ağırlaştırma olayı tabii biraz saç yapısıyla alakalı, miktarı fazla kaçırırsanız ağırlaştırma yapabilir. Kolay tarama ve elektriklenme problemimi de bir miktar çözdü.


   
             
                     Miktarı 150 ml. ve ben neredeyse 10 günde bir kullanıyorum ancak daha şişe yarılanmadı bile. Oldukça uzun süre yetecek sanırım. Ürünün güncel fiyatı ise 30 tl. civarında ancak biliyorsunuz Yves Rocher sürekli indirim yapan ve kişiye özel indrimleri olan bir marka. Ben ne kadara aldım hatırlamıyorum, belki de hediyeydi. Ürünü Yves Rocher mağazalarından edinebilirsiniz.
                  Unutmadan, bu tür bakımları her yazdığımda sonuna mutlaka ekliyorum, saçlarınızda problem varsa önce gerekli tetkikleriniz yaptırıp sonrasında hekiminizin tavsiyesi ile takviyeler alabilirsiniz. Zira bu tür sorunları alkali beslenme, daha çok doğal gıda, taze sebze ve meyve, biotin, selenyum, çinko, kalsiyum ve magnezyum, B ve C vitamini gibi eksiklerinizi gidererek çözeblirsiniz.

               Sevgiler......

2 yorum:

  1. Yves Rocher'nin saç sirkesini deneyip hiç memnun kalmadıktan sonra saç ürünleriyle arama mesafem koymuştum ama bu yağı sevmeyeni daha görmedim. Aklımda olsun! Çok sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç sirkesini kullanmadım ama evet bu üründen pekçok kişi gibi ben de memnun kaldım.

      Sil