22 Temmuz 2019 Pazartesi

ELIZABETH ARDEN EIGHT HOUR CREAM SUN DEFENCE FOR FACE SPF 50

                   Merhabalar, geçtiğimiz aylarda şuradaki yazımda bir alışveriş sitesinden uygun fiyatlı olarak Elizabeth Arden ürünleri almıştım. Açık konuşayım benim böyle bağımlılıklarım yoktur ve bir markanın her ürününün de başarılı olduğunu düşünmem ama Elizabeth Arden şimdiye kadar beni hiç yanıltmadı, bu zamana kadar kullandığım her ürünü beni mutlu etti.








                    Ürün yukarıda gördüğünüz şekilde yine 1 + 1 şeklinde ve orjinal paketleme ile geldi.
Eight hour cream adlı ürünün önce tek balm olarak çıktığını sonra ise çok beğenildiği için bir seri haline getirildiğini belirtmiştim. Sun Defence krem de markanın eight hour serisinin güneş koruyucu ürünü. Yapısı losyon kıvamında, kendine has hafif, kalıcı olmayam bir kokusu var, rengi çok açık bir sarı. Sürdüğünüz anda hafif bir beyazlık yapıyor saniyeler sonra ise beyazlık kalmıyor. Nemlendirme özelliği de olduğu için üzerine çok rahat makyaj yapabiliyorsunuz. Topaklanma, kusma, alerjik reaksiyon vs. yapmadı. Hem şehir hayatında hem de deniz kenarı için korumasını beğendim ama tabii özellikle deniz tatilinde ter, tuzlu su  gibi durumlardan dolayı her türlü ürünü belirli saat aralıkları ile yenilemeniz gerekiyor. Ürün için cilt tipi ise belirtilmemiş. Ambalajı klasik aç kapa kapaklı plastik tüp, her yerde taşınmaya uygun. Güneş çağrışımı yapan sarı renk hakim ve üzerinde serinin sembolü olan 8 rakamı bolca yer almış. 


    

            Eight hour cream sun defence, 50 güneş koruması içeriyor ve PABA içermiyor. PABA biliyorsunuz Aminobenzoik asit  ve bileşenleri kozmetik ürünlerinde kullanıldığında cilt lekelerine yol açabilen bir içerik ancak diğer taraftan ilaç sanayiinde kullanılıyor ve özellikle Vitiligo gibi hastalıklarınn kontrol altına alınmasında çalışmalar yapılmış.
          Ürün aynı zamanda UVA / UVB ışınlarına karşı koruyucu ve beraberinde de PA+++ yani PPD ( Persistent Pigment Darkening ) sistemi adı verilen kısaca sağlıklı bronzlaşma diyebilecğimiz, hücresel hasar ve erken yaşlanma belirtilerini engelliyor.
         Ürünün benim için en önemli özelliklerinde biri de Amerikan Cilt Kanseri Vakfından onay mühürü olması, ayrıca 2009 yılında bazı dergiler tarafından en iyi akıllı güneş koruyucu seçilmiş.



 
               Ürün 5o ml. ve kofrede 2 adet ürün yer alıyor, Kofre olarak fiyatını 70 tl. karşılığında edinmiştim. Markanın bazı ürünleri ülkemizde bulunsa da bu ürüne rastlamadım. Yurt dışı fiyatı ise tek tüp için 26 Sterlin. Ah Kalbi diyorum burada.
              Unutmadan tüm güneş koruyucu ürünlerime '' GÜNEŞ KORUYUCU '' etiketinden ulaşabilirsiniz ve eğer seneye bu üründen bulamazsam yola SOLANTE ile devam ederim.

              Yaz geçtiğinde bir anda cilt lekeleri ve güneş rahatsızlıkları ile karşılaşmak istemiyorsanız mevsime uygun koruyucularınızı mutlaka kullanın.

              Sevgiler.......        

2 yorum:

  1. Elizabeth Arden2in bu 8-Hour serisi çok seviliyor ama beni bir türlü içerik olarak ikna edemedi :) Yine de, güneş koruyucu baktığım şu günlerde aklıma düştü, bir inceleyeceğim. Güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım aslında öyle haklısın ne yazık ki temiz içerikli değiller. Çok sevgiler, öpüyorum..

      Sil