23 Aralık 2022 Cuma

BOBBI BROWN FULL COVERAGE FACE BRUSH MINI

                  Selamlar, son yazıları okurken Bobbi Brown markasına ait ürünleri oldukça fazla görmüşsünüzdür. Fiyatlar evet çok uygun değil ama kampanyaları bulunca kaçırmak istemedim ve bu son alışverişlerimin birinde markanın sepete attığım ürünü temin edememesi durumu oluşunca telafi etmek amacı ile bana başka bir ürünü hediye olarak gönderdiler. Açıkçası hediye gelen ürüne de almak istediğim üründen daha çok sevindim. 















                         Bu fırçanın daha önce orijinal olanını şurada yazmıştım. Çok severek kullandığım fırçalarımdan biridir. Mini versiyonu da boyut dışında kendisinden hiçbir farkı olmayan bir fırça. Yapısı, tüyleri, kullanım kolaylığı her şeyi ile aynı. Küçük oluşu, ele oturması açısından vs. hiç bir sıkıntı yaratmıyor. Hatta yüzünüz küçükse daha kolay kullanırsınız ya da makyaja yeni başlıyorsanız ve fırça kullanma konusunda el beceriniz çok gelişmemişse bu tür minik bir fırça çok iyi olur. Yine aynı şekilde diğer fırçayı kullanabildiğiniz tüm ürünleri bu fırça ile de kullanabilirsiniz.   
Fırçanın diğer bir avantajlı durumu da her yere kolay sığıyor olması. Çantaya, her türlü makyaj çantasına rahatlıkla sığıyor.   
                Normal boy ile mini boy arasındaki farkı görmek için aşağıdaki fotoğraflara bakabilirsiniz.









  

                     Bobbi Brown full coverage mini face brush şu an online olarak markanın ülkemiz orijinal sayfasında satışta değil, bu nedenle fiyat bilgisi veremiyorum ancak bazen özellikle indirim dönemlerinde siteye ekleniyor veya bana gönderildiği gibi telafi - hediye ürün olarak gönderiliyor. Tam boy fırçayı ise sürekli olarak bulabilirsiniz. 


                    Sevgiler.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder