9 Aralık 2022 Cuma

CLARINS S.O.S PRIMER - 01 ROSE

                           Merhabalar, yılbaşı makyajı ürünlerinin ikicisi ile devam ediyorum. Yine bir baz ile karşınızdayım ancak bu kez Bobbi Brown bazdan faklı olarak sadece makyaj altına kullanabileceğiniz bir ürün yani evet bu da güzel nem veriyor ama amacı farklı. 



 






      
                        Clarins SOS baz, cildi makyaja hazırlayan, aydınlatan ve yorgunluk izlerini alan bir ürün. Toplamda altı rengi olan ürün cilt sorunlarınıza yönelik olarak renklendirilmiş. Gözenekleri küçülten, aydınlatan, kızarıklığı önleyen ve koyu lekelere yönelik olarak sınıflandırılmış. Genel olarak başka cilt sorunlarım olmadığı için aydınlatıcı olanını seçmiştim. 
Verdiği aydınlık son derece kıvamında, simli, parçalı, yaldır yaldır bir aydınlık değil. Eğer öyle bir ürün arıyorsanız sizi tatmin etmeyebilir ama yorgunluk izlerini alıp, canlandırdığı bir gerçek. SOS primer bu aydınlatma işini içeriğindeki deniz zambağı ve aydınlatıcı kapsüller ile yapıyor. Ben genelde altına bir nemlendirici ya da Bobbi Brown baz üzerine uyguluyorum. Bazen makyaj yapıyorum bazen de sadece kapatıcı ve rimel ile bitiriyorum ve gün boyu cildimin canlılığıyla ilgili iltifat alıyorum. 
Aşağıdaki fotoğraflarda elimin üzerinde yarım pompa sıkılmış ürünü ve yayılmış halini görüyorsunuz. Tek pompa ürün normalde yetiyor. 



    



Ürünü en sevdiğim yanlarından biri de pompalı olması. Böyle hem tüp hem pompalı olan ambalajlarda sonuna kadar ürünü kullanabiliyorsunuz. 




                       Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi, 














                30 ml. olan ürünün fiyatını ise birkaç ay önce markanın ülkemiz temsilcisi olan MM Kozmetik sitesinin online sayfasından indirimli olarak 250 tl. karşılığında sepete atmıştım. Piyasa fiyatını söylememe gerek yok zaten çok çok daha yüksek. MM Kozmetik, Clarins ile beraber başka markaların da temsilcisi ve sık sık farklı ürünlere de indirimler yapıyorlar. Ben hem bu ürünü hem de başka ürünleri ayrıntılı olarak incelemek istersiniz diye MM Kozmetik  sayfasını ve Clarins orijinal sayfasını ekliyorum. 

     

                       Sevgiler...... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder