12 Aralık 2022 Pazartesi

BOBBI BROWN LONG WEAR EYE BASE

                    Selamlar, yazı dizimize devam ediyoruz. Bugün yazacağım ürünse yılbaşı makyajında yapacağınız göz makyajının saatlerce kıpırdamamasını sağlayacak bir far bazı ( daha önce yazdığım tüm far bazlarına etiket bölümünden oluşabilirsiniz ). 



  









              Açıkçası almadan önce bu ürünle ilgili çok bir fikrim yoktu ancak sonra biraz araştırma yapıp, yorumları okuyunca zaten çok başarılı bir ürün olduğunu ve çok seveni olduğunu gördüm, hazır indirim de olunca sepete atıverdim. 
Bobbi Brown long wear eye shadow base pudralı bir yapıya sahip, çok yumuşak, kadifemsi bir yapısı var. Sürdükten sonra dağıtmanız için size zaman veriyor ve sonrasında güzelce sabitleniyor. Üzerine sürdüğünüz farın yapısını değiştirmeden, renginin daha canlı ve uzun saatler kıpırdamadan, dağılmadan, çizgilere dolmadan durmasını sağlıyor. Ben sekiz saat test ettim, yağlı göz kapaklarımda gayet güzel sonuç aldım. Bahsettiğim pudralı yapı sayesinde göz kapaklarınız pürüzsüz bir hal alıyor ve benim gibi göz kapaklarınız kırışıksa bile farın düzgün sürülmesini sağlıyor. 
            Ürünün aplikatörü sayesinde kullanımı da çok kolay. Açıkçası aplikatörlü bir far bazını tüpte bir üründen kullanmayı daha çok seviyorum, kapatıcı gibi pıt pıt istediğim yere konduruyorum ve ister parmakla istersem de kapatıcı için uygun olan geniş başlı fırçalarımda biriyle göz kapağıma yayıyorum. 








                  Yukarıdaki fotoğraflarda önce elimin üzerine kondurulmuş, sonra da dağıtılmış halini görüyorsunuz. Elimin üzerinde pudralı yapısı nedeniyle de kuru gibi durmuş ancak göz kapağınıza sürdüğünüzde kesinlikle öyle olmuyor. Ben renk olarak gözkapağımdaki yeşil damarlı görüntüyü de kapatması için medium to dark rengini seçmiştim, sanırım en koyu rengi buydu ve bundan açık iki renk tonu daha vardı. 




                  Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesini ise aşağıdaki fotoğraflarda görebilirsiniz.





           


                 Son olarak miktarı 6 ml. olan ürünü indirimli olarak 150 tl. karşılığında sepete atmıştım. Güncel olarak fiyatı 350 tl. görünüyor ancak ürün şu an stok dışı. Ülkemiz online sayfası ürünleri sık sık güncelliyor, belirli aralıklarla baktığınızda mutlaka denk geleceksinizdir. 


                Sevgiler......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder