30 Aralık 2022 Cuma

ROSE INC BLUSH DIVINE RADIANT LIP & CHEEK COLOR - HELIOTROPE

                         Selamlar, yılın son gününde benim için adeta bu yıl almak istediğim, arzu nesnesi haline dönüşen ve uzun zamandır radarıma takılan Rose Inc. markasından bir ürünle karşınızda olmak istedim. Bildiğiniz üzere Rose Inc. markası, ünlü İngiliz model Rosie Huntington - Whiteley tarafından kurulan bir marka. Tüm markanın yaratılış sürecinden bizzat kendisi sorumlu ve marka editörü. Tüm bilgi birikimi ve profesyonel deneyimini, modern bireyin kozmetik deneyimini düşünerek , minimal, akıllı ve keskin dokunuşlarla, estetik bir markaya dönüştürmüş. Beş farklı biyo mühendislik enstitüsü tarafından test edilip, sertifikalandırılan ürünler, bitkilerden elde edilen faydalı içeriklerle oluşturulmuş. Diğerleri ise klinik olarak test edilmiş aleri vs. yapmayan güvenli sentetik içeriklerden oluşuyor. Markadan benim bugün yazmaya çalışacağım ürünse krem bir allık.



    










            Ürün, bir krem allık olarak geçiyor ama yine benim sevdiğim gibi aynı zamanda dudaklarda da kullanılabilen çok amaçlı bir ürün. Yapısı çok yumuşak ama aynı zamanda da vıcık vıcık bir durumda değil, adeta pudralı bir bitişi var. Ben genelde krem ürünleri kullanmaktan çok çekinirim, çabuk sabitlendikleri ve zor dağıldıkları için. Çünkü bu tip ürünlerde yapısı zor bir ürün kullanıyorsanız Heidi yanak gezmek çok olası. Ancak bu ürün asla öyle olmuyor. Bu yumuşaklığa cilde tutunması da harika, doğrusu böyle krem bir üründen bu kadarını beklemiyordum. Ortalama sekiz saat kalıcılığını test ettim. Sonrasında hafif dağılma oluyor ama artık bu çok normal. Pek çok toz ve stick üründen başarılı. 

             Allığın pigmenti de çok iyi, her kullandığımda içinde ışıltı olmamasına rağmen, ışıltı veriyormuş gibi canlı ve sağlıklı bir ifade veriyor. Bu duruma ürün içeriğindeki skualen, E vitamini ve hyaluronik asitin de katkısı olduğunu düşünüyorum. Renk olarak ise benim seçtiğim Heliotrope ki adı özenle seçilmiş bence, ( Bambulotu adı ile bilinen gün çiçeğinin orijinal adı ve  helios - güneş ve tropein - dönmek kelimelerini birleşiminden oluşmuş ) orta tonlu bir kayısı - şeftali tonu olarak geçiyor. Tüm cilt tonlarına yakışacak bir renk. Çok koyu ciltlerde de parlaklığı sayesinde yine belli olacaktır. Aşağıdaki fotoğrafta elimin üzerinde rengini görebilirsiniz. Burada çok az uyguladım ve çok dağıtmadım. Üst üste uygulayarak rengini takviye edebilirsiniz ve ıslaklığı şahane duruyor. Asla 

''cakey '' dediğimiz o görüntü ile karşılaşmıyorsunuz. 



   

               Ürün, dudakta da çok başarılı, bu renk için konuşuyorum nefis bir doğal görüntü veriyor. Kalıcılığı tabii yanaktaki kadar fazla değil ama yine değme rujlardan daha fazla verdiği nem ve yumuşaklık çok çok başarılı. Nasıl uyguladığıma gelince genelde parmaklarımla alıp dağıtıyorum ama şuradaki Nars fırça ile de çok güzel sonuç alıyorum. 

Ürünün ambalajı da çok çok şık. Özenle düşünülmüş detaylar beni çok cezbeder. Renk, şekil her şey, her şey harika. Arka sırt kısmı düz, ön kısmı yuvarlatılmış ambalaj kolayca açılıyor ama güzelce kapanıyor. Çantada vs. açılma yapmaz. Ambalaj üzerinde yukarı kısımda marka ismi minimal bir şekilde yer almış. İçinde güzel büyüklükte bir de aynası var. Ambalaj rengi ise tek kelime ile harika. Renkli kozmetik ürünlerinde alışılmış bir renk değil, en son bu renk bir ürünü Fenty Beauty markasında görmüştük. Fenty ile Rose Inc. arasında biraz ton farkı var tabii. Ambalaj ile ilgili tek kritiğim ürünün 90 derece açılması yani biraz daha geniş bir açı ile açılsaydı, kendimizi daha rahat görebildiğimiz, allığımızı daha rahat sürebildiğimiz bir ayna konumu oluşurdu.  

            Rose inc ile ilgili en güzel kısımlardan biri de karton ambalajdan tutun da, tüm ürünlerin ambalajların yüksek oranda geri dönüştürülebilir olması. Kompakt ürünlerin tamamı refill yani yeniden doldurulabilir ve karton ambalaj mısır püskülü ve kenevir gibi bitkiler ile kağıt karışımından elde edilmiş.    



   


                           Ürün ambalajının arkasında gördüğünüz üzere iki adet nokta şeklinde boşluk bulunuyor. Allığınız bittiğinde ucu sivri bir şey ile buradan ittirerek pan kısmını çıkartıyorsunuz ve yeni refill ürününüzü alıp yerleştiriyorsunuz. Böylece her defasında ambalaja değil de ürüne para ödemiş oluyorsunuz.  Marka sürdürülebilirlik ile ilave ağırlığı, karbon ayak izini, gereksiz plastik ve camı azaltmış. Aynı durum karton parçalar için de geçerli, gereksiz atıkların tamamı minimuma indirilmiş. 

Tüm ambalajlar uluslararası FSC kuruluşu tarafından sertifikalandırılmış ve ambalajlarda % 25' den 

% 50' ye kadar geri dönüştürülmüş malzeme kullanılmış. Ayrıca ürünler üzerinde doğru imha talimatları da bulunuyor ve marka '' leaping bunny '' sertifikalı, yani hayvanlar üzerinde test yapmıyor.        

Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesini ise aşağıdaki fotoğraflarda görebilirsiniz.








 





                Ürünün satışı ile ilgili kısma geçecek olursam. İngiltere, Kanada, USA ve Avrupa' nın bazı şehirlerindeki kozmetik marketlerde satışta. Ülkemizde ise maalesef satışı yok. Ben güvenilir bir Instagram kozmetik satış hesabından sipariş vermiştim. En kısa zamanda da markadan birkaç ürün daha edinmek yeni yıl dileklerin arasında...

Son olarak Rose Inc. markası orijinal sayfasını ürünleri incelemeniz için ekliyorum. Tık tık .


               Sevgiler ve mutlu yıllar dileğiyle....


1 yorum:

  1. En ince detayina kadar ,muteşem anlatımla bu ürünü almamak imkansız 🥰🥰Teşekkürler

    YanıtlaSil