18 Aralık 2022 Pazar

M.A.C PRO LONGWEAR PAINT POT - PRINCESS CUT

                   Merhabalar, yazı dizimin yeni bir ürünü daha ile karşınızdayım. Bir önceki yazımda bir far bazından bahsetmiştim şimdi de onun üzerine yılbaşında uygulayabileceğiniz nefis ışıltılı bir krem fardan bahsedeceğim. M.A.C markasının bildiğiniz üzere bir paint pot serisi var, bu serideki krem göz ürünü aslında hem bir far hem de bazı renkler yine far bazı gibi kullanılabiliyor ancak ben far bazı olarak çok başarılı bulmuyorum, sadece yine bazı renkler göz kapağındaki damarlı görüntüyü vs. güzel nötrlüyor ve üzerine uyguladığınız ürün daha net, daha güzel bir görüntü veriyor.  



    






                        Ancak tabii paint pot serisindeki ürünlerin kalıcılıkları ve göz kapağına tutunmaları başarılı olduğu için tek başına kullandığınızda da uzun süre kıpırdamadan yerinde kalıyor. Ben çok yağlı göz kapaklarım olduğu için bazsız kullanımda çizgi çizgi olup, yelpaze görüntüsü alan far riskini göze alamadığım için baz kısmını asla geçemiyorum. 

                    Yapısı oldukça kremsi olan ürünün sürümü kolay, kolayca dağılıyor, hemen sabitlenmiyor ve isterseniz üzerine toz ya da başka bir ürün uygulama izni veriyor. 

                    Princess cut rengi ise oldukça ışıltılı, orta - soğuk tonlu çok açık bir pembe diyebiliriz. Işığın yansımasıyla bazen buz beyazı denebilecek bir görüntü de alabiliyor. Kalıcılığı yukarıda da belirttiğim gibi bazsız olarak 6 -8 saat, ben baz ile 9 saati test ettim. 







                  M.A.C paint potların ambalajı klasik cam kavanozdaki krem farlar gibi. Aslında bu tip ambalajlar bitmeye yakın içinden ürün alırken çok zorlayıcı oluyor ama fırça vs. yardımı ile daha kolay olabilir. Toplam ürün miktarı 5 gr. olan paint potların güncel fiyatı 389 tl. Ben black friday kampanyasından  faydalanıp % 30 indirimle sepete atmıştım. En kısa zamanda  babe in charm rengini de almak istiyorum ancak normal fiyatından almak yerine yine bir indirimi kollarım. 

                Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi:



  







                        Markanın ürünlerini ayrıntılı incelemek ve üye olup, indirimlerden faydalanmak isterseniz tık tık.


                        Sevgiler.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder