9 Aralık 2013 Pazartesi

AVON SOLUTIONS HYDRA BEYOND NEM MASKESİ

              Solutions serisi Avon' un bildiğim kadarıyla çok sevilen bir serisi. Hatta marka pr  ( bana göre sezaryen ) çalışmaları yapmadan önce bile çok seviliyordu. Serideki ürünlerin pek çoğunun kullanıcı anket grafikleri oldukça yükseklerde. Günlük kullanıma yönelik ana ürünlerin yanında bir süre önce tamamlayıcı ürünlerde eklediler. Yaş grubu ve ihtiyaca yönelik ürünleri ister tek tek isterseniz de kimi zaman yapılan kampanyalarla set halinde almanız mümkün, yine fiyat bakımından da oldukça uygun ürünler içeren serinin ürünlerini indirim zamanlarında çok makul fiyatlara edinebilirsiniz.
             Solutions serisinden Hydra Beyond maske, nem ihtiyacı olan ciltlere nem vermeyi vaad eden bir maske.




              Şurada bahsettiğim nem maskem bitmek üzere, başka seçenekleri değerlendirirken bu ürünün oldukça iyi olduğunu duydum, ekonomik fiyatı da denemek istememde etkili oldu. Ben genelde kışın ve haftada 1 kez nem maskesi kullanıyorum. Kış mevsiminde karma ve yağlı ciltlerin bile en az haftada 1  kez nem maskesi kullanması gerekiyor. Cildinizin durumuna göre bu miktarı arttırabilirsiniz.




              Ürünün kıvamı normal likit kıvamda, çok yoğun değil rahatça sürülüyor ve sürdükten kısa bir süre sonra emilmeye başlıyor, ilk sürdüğünüz andaki beyazlık cildiniz ürünü çekmeye başladıktan sonra kaybolarak parlak bir görüntü alıyor. Ilık suyla temizleyerek çıkartıyorsunuz. Sonrasında üzerine nemlendirici sürmek cildinizin durumuna ve tercihinize kalmış. Ben genelde akşamları yatmadan önce uyguluyorum ve sonrasında nemlendirici bir ürüne ihtiyacım olmuyor.
              Rengi hafif mavimsi, kokusu oldukça parfümlü ancak fresh bir koku, neden bu kadar baskın bir parfüm kokusu var anlamış değilim yani daha az olabilir ama beni rahatsız etmedi ancak rahatsız olanlar olabilir. Bununla beraber kullandıktan sonra herhangi bir kızarıklık, kaşıntı, irritasyon oluşmadı. Yalnız ben ilk kez kullanmaya başladığım ürünleri ne olursa olsun üzerinde yazan miktar ve süreden daha az tutarım - kullanırım, bir nevi cildi alıştırma, tepkisini ölçme de diyebilirsiniz. Sonra ki kullanımlarımda yavaş yavaş arttırarak normal ve hatta bazen ihtiyaç dahilinde fazla kullanırım.




              Ürün hakkında kısa bilgi ve kullanma talimatı karton ambalaj içinden çıkan prospektüste bu şekilde verilmiş. Fotoğrafları büyütmek için lütfen tıklayınız. Fotoğrafı büyütürseniz formülasyonun Sea Oak kompleksinden oluştuğu belirtilmiş. Bildiğim kadarıyla Sea Oak kayıngillerden meşe familyasına ait, soymuk borularında ( ağaçların katmanları arasında bulunan kılcal damar kalınlığındaki damarlar ) kaktüs ve mantardaki gibi içeriği zengin bitki özsuyu barındıran bir ağaç. Özellikle Kanada, İngiltere'nin kuzey kısımları, Alaska ve Kuzey Amerika' da yetişiyor ve özsuyu oldukça zahmetli elde ediliyor. Bu özsu sakinleştirici, ferahlatıcı ve yumuşatıcı etkiye sahip. Aynı zamanda Baltık Denizi kıyısındaki kayalıkların üzerinde yaşayan bir tür su yosunu da olan Sea Oak bitkisi içindeki zengin mineralleri öz suyu alındıktan sonra bile 24 saat bozulmadan koruma özelliğine sahip.
             Maskedeki etkilerine gelirsek ne kadar bir miktar var içerisinde bilmiyorum tabii ancak ben akşamları yatmadan uyguladığımda sabaha dek süren nem ve yumuşaklık etkisinden memnun kaldım, oldukça başarılı, ferahlık etkisi maskeyi yüzünüzden temizledikten sonra geçiyor.




               İçerik listesinde zararsız maddelerle beraber, çok güzel olmayan maddeler de var ama yine alt sıralarda olmalarıyla kendimi avutuyorum. Bununla beraber ürünümüz 75 ml. ve sanırım 16.90 tl. fiyata sahip, yalnız serideki diğer ürünler gibi çok sık indirime giren bir ürün değil, yine de ürünü incelemek ve en yakınınızdaki Avon temsilcisine ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.

              Sevgiler......           


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder