20 Aralık 2013 Cuma

VICHY NORMADERM HYALUSPOT

              Normalde sivilce problemi yaşamıyorum ama birkaç aydır periyodik dönemlerde çıkan 1 - 2 adet basit sivilce ile başım dertte. Üstelik hep aynı yerde çıkıyor, bu ay hedef şaştı ve sağ yanağımın tam ortasında kocaman bir sivilce çıktı. Bir kaç ay önce ilk sivilce çıktığında çok minik olduğu için hiç önemsemedim. Zaten Bioderma ile sildiğimde veya jel ile yıkadığımda kendiliğinden kayboldu. Sonraki ay yine aynı yerde ama biraz daha büyük olarak çıkınca, yayılır endişesi de taşıdığım için önleyici bir ürün seçtim. Benzerleri başka dermokozmetik markalarda da var özellikle La Roche Posay markasına ait olan çok meşhur.


   

               Benim bu ürünü seçmemde ki en önemli etken ise hem eczacımın tavsiyesi hem de ambalajın ucundaki orijinal başlığı oldu.




              Ürünümüz ani çıkan sivilcelerin direkt üstüne uygulanan bir solüsyon. 15 ml. 'lik bir plastik tüp ambalajın ucunda metal bir başlık bulunuyor. Bu metal başlık ile ani çıkan sivilcenize el değmeden ürünü uygulayabiliyor ve hatta masaj yapabiliyorsunuz.
              Üründen bahsetmem gerekirse hafif beyaz, şeffaf jel kıvamında. İçeriğinde, % 1 hyaluronik asit, % 1 , 5 salisilik asit ve % 0 , 5 Lha bulunuyor. Sabah ve akşam kullanımı önerilmiş. Ben kullandığım süre içerisinde jelin sivilce üzerinde şeffaf bir tabaka oluşturduğunu gözlemledim. Bu ince tabaka sivilcenin kurumasını ve kendiliğinden düşmesini sağlıyor. Eğer sivilceniz beyaz uçlu ise ve sabrınızı koruyarak patlatmadıysanız kısa bir süre içinde iltihaplı kısmı da kuruyor. Ben sürdükten sonra hafif bir yanma ve kaşıntı da hissettim ancak bir kaç dakika sonra geçti maalesef hassas ciltlerde ürün cilt ile tepkimeye geçerken böyle bir durum oluyor ancak sonrasında herhangi bir tahriş vs. oluşmadı. Metal başlık, ürünü uygularken soğutucu etkisi ile de yeni çıkmaya başlayan sivilcenizin kızarıklık ve zonklama etkisini azaltıyor.




              Ürünün sivilce izleri üzerinde de etkileri olduğu söylenmiş ancak benim çıkan sivilcelerim neyse ki iz bırakacak kadar uzun süre yüzümde kalmadı, eski izlerde de bir faydası olacağını düşünmüyorum. Karton ambalaj üzerindeki Türkçe etiket,




              Ve içerik listesi,




              Online eczanelerden daha uygun fiyata edinebileceğiniz ürünün fiyatı 35 tl.

              Hiiiiiiiiiç sivilcemizin çıkmadığı mutlu günler dileğiyle.....

2 yorum:

  1. Memnun kalmana sevindim tatlım.Bu ürünü yazdım kenara :)

    YanıtlaSil
  2. 4 gündür günde 3 defa kullanmama rağmen sivilcemi daha koyu renk yapmasi dışında hiiç bir etkisi olmadı küçük olan sivilcemede etki etmedi

    YanıtlaSil