28 Aralık 2013 Cumartesi

BİTTİ - GİTTİ - 4

             Bitti - gitti serilerimin sıkı takipçilerine yılın son bitenler yazısından merhaba. Geçtiğimiz 2 ayda bakalım neler  bitirmişim.




1 - Loreal Elseve Komple Onarıcı Saç Bakım Maskesi : Mayıs ayındaki anneler günü indiriminde Gratis' ten almıştım. Aldığımdan beri kullandım ama çok sıkıldım neyse ki bitti. İlla ki bir faydası olmuştur ama öyle gözle görülür bir mucize yaratmadı. Bir de bir daha bu tür ürünlerde kavanoz tercih etmem, duşta bazen sıkıntı oluyor. 
2 - Yves Rocher Yağlı Saçlar İçin Arındırıcı Şampuan : Yazısı burada. Kızımla beraber kullanıyoruz, beğendik ve şimdilik memnunuz.
3 - Nashi Argan Saç Serumu : Çok beğendiğim bir ürün oldu. Miktarı ufak, numune üründü. Miktarının ufaklığına rağmen iki damlası yetiyor, uzun süre gitti. Yapısı, kokusu her şeyini çok beğendim. Saçlarımı çok güzel yumuşattı ve parlaklaştırdı. Esneklik kazandırdığı da bir gerçek. Çok yağlı saçları yağlandırabilir, ben diplere çok değdirmedim. Tam boyu biraz pahalı ama kuaförlerde denk gelirseniz bir fırsat verin derim, ben elimdeki ürünler bitince tam boy alabilirim.
4 - GK Hair Saç Serumu : Bir diğer saç serumu, aman aman bir artısı yok sanki sadece yağ sürüyormuşum gibi, içinde biraz daha var, bir sonraki bitenler yazısına bırakmadan yazayım dedim.  




5 - Mario Badescu Enzyme Temizleme Jeli : Ayrıntılı yazısı burada. Beğendiğim bir ürün oldu, Mario Badescu ne yapsa seviyorum nedense, denk gelirsem tekrar alırım.
6 - Yves Rocher Hydra Vegetal Tonik : Yazısı burada. Elimdekiler bitince tekrar alırım. Performansı güzel, indirimleri takip edince daha da güzel oluyor.
7 - Avon Liquid Extraction Strip : Kara nokta problemim yok ama burun kanatlarındaki birkaç genişlemiş gözeneğin içi krem vs. kullanmaktan doluyor, bu yüzden haftada bir kez mutlaka burun bandı kullanıyorum. Bu ürünü de merakımdan almıştım. Siyah nokta arındırıcı jel - maske olarak geçiyor. Ben dediğim gibi sadece burun bölgeme kullandım tüm yüzde nasıl olur bilmiyorum ama zaten kullanışsız bir ürün. İnce sürseniz soyarken cilde zarar veriyor, kalın sürseniz saatlerce kurumuyor, akıyor, gözenek temizlemede de başarılı değil. Asla bir burun bandı olamaz.
8 - Sephora Eye Makeup Remover : Sephora' nın çift fazlı göz makyaj temizleyicisi. Çok seviyordum ben bunu, çift fazlı göz makyaj temizleyicilerden en sevdiklerimden biriydi. Ama artık İstanbul 'da olmadığım için ulaşmam mümkün değil. Kocaeli' de Sephora Mağazaları yok. ( Kısa zamanda açılır ümidim var ). Elimdeki stoklarımın sonuncusuydu, bu küçük boyuydu. Şu an başka bir ürün kullanıyorum, ondan da memnunum.




9 - Lancaster Gece Kremi : Uzun adını yazmadım. Ayrıntılı yazısı ve tam adı burada. Beğendim ama ulaşması zor. Denk gelirsem kaçırmam.
10 - Phytomer Hydracontinue Nem Maskesi : Ayrıntılı yazısı burada. Blogda ilk tanıttığım ürünlerden biriymiş fotoğraf kalitem, sayfa düzenim ve yazı şeklimi beğenmedim şimdi bakınca. Ürüne gelince çokkkkkkk memnundum, bittiğine üzüldüm. Phytomer ürünlerine denk gelirseniz kaçırmayın çünkü ben öyle yapacağım.
11 - Avon Ton Düzeltici Serum : Ayrıntılı yazısı ve tam - uzun adı burada. Kremi ile beraber kullanmıştım. Memnun da kalmıştım. Elimde başka ürünler var bitince belki tekrar alırım.   




12 - Dove Deodorant : Seviyorum fena da değil hani favorim değil ama denk gelirsem alıyorum. 
13 - Fa Deodorant : Pek tercih etmiyorum ama bu orijinal Almanya' dan gelenlerden, buradakilerde böylemi daha önce kullanmadığım için bir kıyaslama yapamıyorum. Kokusu ve verdiği ferahlık hissi güzeldi ama benim terleme problemi mi çözmedi. Favorim Nivea Black & White bu arada.
14 - Avon Incandessence Lumiere Parfüm : Normal incandessence parfümün lumiere versiyonu, Klasik olan çiçeksiydi bu biraz daha  şekerli gibi ama baymıyor çünkü normalde şekerli parfüm kullanamam, notasını falan bilmiyorum, Avon 'un kalıcı kokularından.
15 - Avon Far Away Bella Parfüm : Bir diğer kalıcı Avon parfümü, Avon parfümler tabii asla bir orjinal  CD Tendre Poison ya da  Gucci Envy olamaz benim içim ama Avon' un kendi içindeki kalıcı kokularından. EDP oldukları için öyle bir de tabii, EDT olanlarda esans oranı daha düşük. Klasik Far Away parfümün Bella versiyonu bu da .Far Away hiç kullanmadım çünkü çok ağır ve şekerli geliyor bana, bu versiyonu daha güzel, çiçeksi ve hafif, biraz da egzotik gibi.  




16 - Stila Renkli Nemlendirici : Geçtiğimiz bitenler yazısında koyu rengini ablama gönderdiğimi yazmıştım bu ay benim kullandığım açık rengi bitti. Çok seviyordum, yazısı burada .
17 - Bobbi Brown Renkli Nmelendirici : Yazın kullanmayı bırakmıştım bu ürünü koruma faktörü düşük diye, kış mevsiminin güneşli günlerinde yetti, kullanıp bitirdim. Çok üzüldüm bittiğine, yapısı, kokusu, duruşu her şeyi bir harikaydı. Buralarda yok ilk Boyner ziyaretimde edinebilirim. 
18 - Nivea Ruj : Oldukça eski bir ruj, Nivea renkli kozmetik serisin kaldırmadan hemen önce almıştım, güzel bir koyu pembeydi, nemlendirmesi vs. güzeldi .Artık yok.
19 - Avon Luxe Ruj : Markanın geçen yıl çıkardığı seriden bir ruj. Bu serini rujlarını beğendim. Rengi açık, hafif sedefli güzel bir pembeydi, nemlendirmesi, renk vermesi güzeldi, numarasını bilmiyorum, luxe serisinin rujlarında tek beğenmediğim ambalajlar. Sarı, altın, metal bir efekt verilmeye çalışılmış ama yakından bir felaket, çok basit duruyor .  
20 - Alix Avien Kaş Kalemi : Çok seviyorum, pahalıdan ucuza piyasadaki tüm kaş kalemlerini denemiş biri olarak çok başarılı buluyorum. Yazısı burada.
21 - Avon Çift Taraflı Allık - Aydınlatıcı : Beni şaşırtan başarılı Avon ürünlerinden biri. Birkaç sezon önce kısa süreli çıkartmışlardı. Allık kısmını görüldüğü üzere çok kullanmadım, içinde ışıltıları olan güzel bir pembe aslında ama ben pembe renk allıklarda kaçıyorum biliyorsunuz. Aydınlatıcı tarafı ise güzel sarı - altın tonlu bir aydınlatıcı. Bitmesine az kaldı, bunun yazısını da bir sonraki bitenler yazısına bırakmak istemedim. Ayrıca yazısını yazmadım ama kalıcılığı, rengi çok güzeldi.




22 - Clnique Even Better Eyes : Tester bir ürün Clinique Even Better fondötenlerin göz altı kapatıcısı özellikle morluklar üzerinde etkili. Yapısı çok ince, duruşu, dağılışı, çizgilere dolmayışıyla çok başarılı, beğendiğim bir ürün oldu. Orijinal üründeki metal başlık ile daha güzel sonuç verir eminim. Rengi biraz koyuydu bana ama çok sırıtmadı, az bir miktar yetiyor, tester ürün olmasına rağmen 8 - 10 kez kullandım sanırım.  
23 - Youngblood Mineral Fondöten : Bir tester ürün daha, rengi çok çok koyuydu, karıştırıp kullandım, parlak bitişli, yapısı, sürümü fena değildi. Yalnız içinden çok çok az ürün çıktı 2 - 3 kullanımlık anca çıkmıştır. Tam karar veremedim.   


               Kasım - Aralık ayının biten ürünleri böyleydi. Yeni ürünlerde görüşmek üzere. Unutmadan yeni yıl çekilişine  hala katılmadıysanız sizi şöyle alayım.
               Sevgiler......
             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder