6 Aralık 2013 Cuma

TALIKA LASH CONDITIONING CLEANSER - OIL FREE

              Talika, özellikle kaş ve kirpik bakımına yönelik ürünler üreten bir Fransız kozmetik firması. Dünya çapında özel olarak kaş ve kirpik güçlendirici bakım ürünleri pek çok kadın tarafından tercih ediliyor. Dökülen kaşları yeniden çıkarmak ve uzun gür kirpiklere kavuşmanızı sağlayacak pek çok ürünün formülü Amerikan Bilim Enstitüsü ve NASA tarafından onaylı - sertifikalı. Bakım ürünleriyle beraber özellikle göz makyajını temizleyebileceğiniz ürünler de serinin tamamlayıcı ürünleri.




               Lash conditioning cleanser, göz makyajınızı rahatça temizleyebileceğiniz kirpiklerinizi dökmeden ve yıpratmadan temizleyen göz makyaj temizleyicilerden biri. Serinin bir de daha hassas gözler ve kontact lens kullananlar için hassas göz temizleyicisi bulunuyor.
               Daha önce piyasadaki misel solüsyonlar, tek ve çift fazlı drugstore - pahalı tüm göz makyaj temizleyicilerinin hemen hemen pek çoğunu kullanmış biri olarak bazılarından çok memnun kaldım, bazılarıyla  ise türlü çeşit problemden en çok ta kızarıklık ve yanma probleminden dolayı yollarımızı ayırdık çünkü hali hazırda çocukluğundan bu yana bol ameliyatlı bol dikişli bir çift göze sahibim. Hassas olsun veya olmasın göz makyajını temizlemek çok çok önemli, en ufak bir makyaj kalıntısı gözün iç ve dış bölgesini enfekte edebilecek potansiyele sahip.
              Oil free formülü sayesinde göz makyajını yağlı bir his bırakmadan temizleyen ürünümüz, jel yapıya sahip. Herhangi bir kokusu yok, rengi hafif bir mavi, kıvamı akışkan. Normal ve abartılı olmayan bir göz makyajı için tek göze 4 pompa ürün yeterli oluyor. 1 pompa da gelen ürün miktarı oldukça az. Temizlemenin ardından herhangi bir yanma, kızarıklık, tahriş, alerjik durum yaşamadım bununla beraber göz çevremde de kuruma, gerginlik vs. yaratmadı.




             İçeriğindeki ipek proteinleri sayesinde kirpikleri yeniden yapılandırdığı belirtilmiş ancak ben her gün göz makyajı yapmadığım için böyle bir durum gözlemlemedim kaldı ki göz makyajını temizleyeceğiniz süre içerisinde bunu yapması bana pek mümkün gelmedi. Ama çift fazlı bir ürünle göz makyajını temizlemiş kadar kirpiklerimi yumuşattığımı söylemeliyim. Temizleme işlemi sonrasında tekrar su ile yıkama alışkanlığınız varsa isterseniz yapabilirsiniz ancak ben gerek duymuyorum. Eğer çok yoğun bir makyajı temizliyorsanız temizleme işlemini bir kez yapıp ardından 2 dakika bekleyerek işlemi tekrar etmeniz önerilmiş. Aynı zamanda ambalaj üzerinde '' mascaras and mascaras waterproof  '' ibaresi bulunuyor.
            Ambalajı pompalı, şeffaf - akrilik ambalaj üzerindeki beyaz yazılar fotoğraflarda çok belli olmamış ancak içerik listesinde çok fazla zararlı madde içermiyor. Ürünümüz 50 ml. ve kullanım süresi 6 ay.




              Yakın zamanda firma ambalajlarını yenileyerek değişikliğe gitti ve elindeki stokları eritti. Ürünümüz eski versiyonlardan ancak içerik aynı yeni versiyonların pompa kısımları metalik gümüş. Ürün yelpazesine göz çevresi bakım kremleri ve kirpik kıvırıcı gibi aksesuarlar da ekleyen markanın yüz ve vücut bakımı için de bakım ürünleri ve aksesuarları bulunuyor.
             Ülkemizde bulunması biraz sıkıntılı ürünlere bazı online ecza firmalarından ve neyazık ki yurtdışından ulaşmanız mümkün. Kolay ulaşılamayan ürünlerin yazısını yazmaktan çok hoşlanmadığımı daha önce de belirtmiştim ancak beğendiğim ürünleri yazmam gerektiğini düşünüyorum. Benim elimde açılmamış bir kutu daha var, stok yapmıştım bitince ne yapacağım diye şimdiden düşünüyorum. Ürün fiyat olarak biraz yüksek gibi gözükse de fiyat - performans kıyaslaması yapıldığında başarılı.
             Markanın diğer bakım ürünlerini de çok merak ediyorum özellikle kirpik uzatıcı serumu ilk yurtdışı seyahatinde edineceğim ürünler arasında. Benim daha önceki kirpik bakımı yazım için buraya, markanın ana sayfası ve ürünleri incelemek içinse buraya tıklamanız yeterli.

             Sevgiler.......                      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder