16 Aralık 2013 Pazartesi

DIVINIA RICE WHITENING ESSENCE SERUM

              Watson' s Mağazaları için ithal markalarından biri olan Divinia, Kore menşeili cilt bakım ürünleri markası. Pure Beauty kadar ürün çeşidi geniş olmayan Divinia, bildiğim kadarıyla sadece birkaç parça üründen oluşan bir seri. Rice Whitening serisi tüm uzakdoğu bayanlarının takıntılı olduğu cilt aydınlatma üzerine bir seri. Sanıyorum geçen yıldı, oldukça uzun bir süre oldu çünkü, çok net hatırlayamıyorum, bir Watson' s alışverişi sırasında belli bir miktar üzerine indirimli ürünlerden biriydi. Ancak uzun bir süre açmadan durdu, geçtiğimiz ay denemek için ürünü açıp kullanmaya başladım.




             Ürünümüz yukarıda da dediğim gibi cilt aydınlatmaya yönelik bir serum. İlk başlarda biraz tereddütle ürüne yaklaştım ancak ilk kullanımdan sonra gördüm ki, ürün aynı Gratis' in tek kullanımlık maskelerinin içinde bulunduğu sıvıyı andırıyor. Kıvamı normal serum kıvamında, hafif jelimsi, ürün emilimi kolay, cilt hemen çekiyor, yağ içermediği için yağlı bir his vs. bırakmıyor. Ürün kullandığım süre içerisinde herhangi bir alerjik reaksiyon oluşturmadı. Belirgin ve baskın bir kokusu yok, çok hafif ve taze bir kokusu var. Ben kokusunu da yine Gratis  maskelerin kokusuna benzettim. Rengi şeffaf beyaz, sabah akşam temizlenmiş, kuru cilde masaj yaparak kullanımı önerilmiş. Ağzı pompalı 2 - 3 pompa ürün tüm yüz için yetiyor. Ürünün kendi ambalajı sert plastik.




              Ürün içeriğinde C vitamini ve pirinç özü bulunuyormuş, arka etiketteki yazılar çok çok minik, büyüteçle okumaya çalıştım. Pirinç suyunun eski zamanlarda da güneş lekelerinin rengini açmak için kullanıldığını duymuştum. Benim şahsi fikrimse leke açma yönünde bir etkisi olmadığı yönünde, sağ çene kemiğim üzerinde 1 kuruştan  küçük, eski bir güneş lekem var. Aydınlatıcı, leke açıcı ürünlerin etkisini yüzümdeki o minik güneş lekesi üzerinden yorumlarım genelde. Bir aydan fazladır ürünü kullanmama rağmen lekenin renginde bir açılma vs. yok ancak sabahları kalktığımda eskiye göre bu aralar biraz daha net bir ciltle uyanıyorum. Uzun süreli kullanımda belki daha belirgin bir etki gözlemlenebilir.




             Arka etiket bilgileri, ürüne ait içerik bilgilerini benim ürünümün altındaki etiketi çıktığı için netten buldum. Merak edenler için içerik listesi aşağıdaki fotoğraftaki gibi. 30 ml. lik bu ürünü Watson' s mağazalarından yanlış hatırlamıyorsam yaklaşık 8 - 9 tl. gibi fiyata edinebilirsiniz.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder