8 Nisan 2013 Pazartesi

ALIŞVERİŞ - 3

             Yoğun geçen bir haftanın ardından bir alışveriş yazısı ile bu haftaya başlamak istedim. Yurtdışına giden arkadaşıma sipariş ettiğim cicilerimle kavuştuk. Aslında belki çok daha başka şeyler istenebilirdi özellikle Almanya olunca Catrice, P2, Essence 'nin bizde olmayan koleksiyonları ama uzaktan siparişlerde ayrıntıya çok girilmiyor. Neyse efendim gelelim ürünlerimize;




             Cuma akşamı İnstagram'da paylaşmıştım, Artdeco palet benim uzun zamandır istediğim bir üründü, bu palet mıknatıslı bir sisteme sahip Artdeco refill far ve allık yerleştirebiliyorsunuz. Ben en büyük boyunu istedim Beauty Box Magnum diye geçiyor. Büyüklüğü ideal İnglot ya da M.A.C paletler kadar büyük değil, bu büyüklüğe göre far sayısı da az. Bu palet 12 adet far  alıyor. Ben Artdeco'nun daha önce birkaç ürününü kullanıp bitirdim genelde hepsinden de çok memnun kaldım ama farlarını hiç kullanmadım bu ara çok methini duyuyorum bazı renklerinin Urban Decay Naked Paletlerdeki farlarla eşdeğer renkler olduğunu biliyorum bakalım yavaş yavaş dolduracağız içini artık. Boyner, Morhipo ve Douglas indirimlerini takip ederek tabii. Unutmadan paletin fiyatı 14 Euro, Türkiye fiyatı ile çok fazla bir fark yok aslında geçtiğimiz haftalarda Boyner'de sorduğumda 37 tl. idi.
            Diğer ürünüm ise Loreal'in yeni çıkan  Lumi Magique serisine ait. Loeral'in  bu serisi fondöten, yüz bazı ve kapatıcı olmak üzere 3 üründen oluşuyor. Ben sadece kapatıcıyı raflarda gördüm, diğer ürünler ülkemize geldi mi bilmiyorum, geldiyse bile ben Anadolukavağı'nda oturduğum ve evden çok sık dışarı çıkamadığım için görmedim. Yüz bazını yabancı bloglarda görüp çok beğenmiş ve merak etmiştim. Henüz deneyemedim ayrıntılı yazısını en kısa zamanda yazacağım. Çok mini mini bir ürün 20 ml.cik ama bir pompa ürün kullanıldığını düşünürsek yeterli gelebilir. Fiyatı 9.99 Euro 13-14 Euro 'ya satılan yerlerde varmış, ülkemizdeki fiyatı ya da geldiği zaman kaç tl.'den satılacağını bilmiyorum.
                                 
                       İstanbul bugün çok yağmurlu güneşli günlerin gelmesi dileğiyle.......
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder