3 Nisan 2013 Çarşamba

THE BALM TIME BALM TONİK

           8 Mart Kadınlar Günü'nde özel olarak alışverişe çıkmamış ama denk gelince de kaçırmamış biri olarak aldıklarımı yazmak için biraz bekledim. Aldığım ürünleri Instagramda paylaştığım da ise çok şaşıran arkadaşlar olmuştu, Gratis'te ki raflar talan olmuşken benim bunları bulmam gerçekten biraz şaşırtıcıydı.



           Ayrıca az hasarlı oldu diyeyim. Benim tercihlerim tamamen ihtiyaç doğrultusundaydı. The Balm 'ın toniği, göz makyaj temizleyicisi ve Blend a Hand fırçası.
           Ürünleri yorumlamak içinde biraz beklemem gerekiyordu tabii, elimde yeni başladığım bir tonik vardı ama merakıma yenilip aldığım gün kullanmaya başladım. Yaklaşık 4 haftadır kullanıyorum, bakalım nasılmış?




       Time Balm The Balm 'ın cilt bakım ürünleri serisinin adı, White Tea Sunflower Skin Clarifier de ürünün tam ve uzun olan adı, ürün serinin normal ve karma ciltler için olan toniği. Beyaz çay ve ayçiçeği özlü tonik,  arındırma işlevini güzel gerçekleştiriyor. Ben kullandıktan sonra gözeneklerimde hafif bir toparlanma da sezdim ama tabii  kalıcı  değil, ürünün  aydınlatıcı  özelliği                     de  var. Aydınlatıcı özelliğinden  dolayı ilk başta kullanırken biraz  çekindim ancak içeriğindeki witch-hazel yani  cadı fındığı, hamamelis ve papatya özleri ile ( rozalı olmama rağmen ) yatıştırıcı bir durum sağlayarak herhangi bir tahriş yapmadı. Benim gördüğüm aydınlatma işlevinide bir miktar başarıyor ama  ürün tamamen bittikten sonra asıl sonuç ortaya çıkacak.   
                                             


( Resimleri büyütmek için tıklayınız ).

        Ürünün kokusu ise biraz değişik alkol kokusu alıyorsunuz ama sanki alkol kokusunu bastırmak için tatlı şerbetli bir şey ilave edilmiş gibi bir süre sonra alışıyor insan.  
                                                                                   
                  
  

       Yukarıdaki liste çok güzel olsa da içerik listesi pek güzel değil ancak yine de hassas ciltli biri olarak iyi tolare edilebilir olduğunu düşünüyorum.




       177 ml. olan ürünün fiyatı 15.50 tl. Ancak Gratis'in özel günlerde yaptığı % 50 ye varan indirimleri takip ederek çok daha uygun fiyata edinebilirsiniz.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

       
                                                       
                                                             
                                                       
        
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder