24 Nisan 2013 Çarşamba

ISADORA EYESHADOW QUARTET - 21 SILVERY GREY

                   Bloğu açtığım günden beri hiç göz farı yazmadığımı fark ettim ve benim çok uzun bir süre önce edindiğim bir ürünü yazmakla başlayayım dedim. Çok uzun zaman diyorum çünkü bu göz farı açık konuşuyorum 2001 yılından kalma. Ben aslında bu kadar uzun süreli ürün biriktirmeyi, elimde tutmayı sevmiyorum hem sağlık açısından hem de yer açısından mantıklı bulmuyorum ama bu  benim daha önceki evimde yaşadığım bir olaydan sonra kurtarabildiğim makyaj malzemelerim arasında sağ kalan tek ürün bu yüzden kullanmıyor olmama rağmen dolabımın altlarında duruyor.
                   Ürünü anlatma sebebime gelince nedendir bilmem havalar güzelleşiyor ve yaz tatili yaklaşıyor özellikle öğrenci arkadaşlar belki yurt dışı eğitim programı, seyahat, tatil ya da ne bileyim belki de başka durumlar için Avrupa ülkelerine geçebilirler,  özellikle Kuzey Avrupa taraflarına giderlerse bu markanın ürünlerine rastlayabilirler ve rastladıklarında belki göz atmak isterler, zira ürün İsveç kökenli bir marka.




       Ürün bir dörtlü göz farı paleti görüldüğü üzere dış ambalajı oldukça yıpranmış durumda.  
          



                Bu göz farının bende başka renkleri de bulunuyordu ama dediğim gibi elimde sadece bu kaldı.    Arka taraftaki yazıları silinmiş durumda ama renk seçeneği olarak Silvery Grey ( no: 21 ) olarak gözüküyor.


                



                Renkler yukarıda gördüğünüz gibi ayrıca benim en çok kullandığım renklerde belli oluyordur herhalde. 2000 li yılların smokey makyajlarında en çok bu renkler kullanılıyordu, sonrasında ise diğer renklerle smokey modası başladı ben çok uzun yıllardır çok renkli ve ayrıntılı göz makyajları yapmıyorum kullandığım renkler genelde toprak tonları ve açık, tazeleyici, çok sedefli - simli olmayan aydınlık renkler. Farların yapısı yumuşak, hemen rengini veriyor, çok tozutmuyor, kokusunda, yapısında herhangi bir bozulma yok ( swatch yaparken farkettim ). İçinde bir aynası bulunuyor bir de aplikatörü vardı muhtemelen ama ben fıça kullanıyorum diye atmış olmalıyım.




                  Üstteki renklerden soldaki mat sağdaki sedefli bir gri, soldaki mat olan mavi renklerle de konbinlenebilir, alttaki renklerden ise soldaki kurşuni diyebileceğim yine mat bir gri sağdaki ise siyaha çalan çok koyu bir gri. Renklerini olabildiğince vermeye çalıştım. Ben bu farı kullanırken far bazı mevzuları falan dünyada yoktu ben bazsız kullanıyordum, dediğim gibi uzun zamandır sağlık açısından kullanmıyorum swatch yaparkende baz uygulaması vs. yaparak kafanızı karıştırmak istemedim renkleri olduğu gibi ve eskimiş haliyle göstermek istedim ama eminim baz ile renkler çok daha güzel ve kalıcı olurdu. 
                  Yaşı benim yaşım civarında olanlar eskiden Çarşı olan şimdiki Boyner Mağazalarında İsaDora ürünlerinin satıldığını eminim hatırlayacaklardır. Ama o zaman bilmediğim için hiç ilgilenmemiştim yıllar sonra eşimle yurtdışında yaşadığımız dönemde en yakınımda bu marka vardı. Fiyat konusunda ise ne yazık ki bilgi veremeyeceğim çünkü hatırlamıyorum.
                 Açık konuşmam gerekirse ülkemizde olmayan bir markanın ürünü tanıtmak çok hoşlandığım bir durum değil isterim ki herkes ulaşabilsin ama belki bu yazım bir referans oluşturur. Elimde İsaDora markasına ait birde fırça var onu da ilerleyen günlerde yazacağım.
              Zaman içerisinde İsaDora ürünleri de değişmiş, marka kendini geliştirmiş, ürünü yazmaya kalkıştığımda şöyle bir bakındım ürün çeşitliliği, renkler, ambalajlar çok güzel gözüküyor. İsaDora' nın kendi sayfasını ziyaret etmek ürünlere bakmak isterseniz sizi şöyle alayım....

                               Göz farınız hiç çizgilenmesin, rimeliniz hiç akmasın......
                               Mutlu günler dileğiyle.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder