29 Nisan 2013 Pazartesi

ESSENCE QUATTRO EYESHADOW - 09 DENIM

                   Çok yoğun geçen ve çok fazla ürün tanıtımı yazamadığım bir haftanın ardından ve son yazımda anlattığım İsaDora 4' lü gözfarına nazaran daha kolay bulunabilecek bir başka göz farı ile haftaya başlamak istiyorum.
              



                  Essence ürünleri Almanya menşeili bir drugstore yani kısaca market ürünü olarak adlandırılan bir marka. Türk kozmetik severlerin marka ile tanışması sanırım 2012 yılının ilkbahar aylarına rastlıyor. Çoğu Türk markasının yıl içinde asla koleksiyon çıkarmadan yıllardır aynı ürünleri satması Essence markasının Türk pazarına girişi ile son buldu. Şimdi birçok Türk kozmetik markası da yıl içerisinde yeni birkaç koleksiyon sunmaya başladı. Benim Essence ürünleri ile ilk tanışmam ise bu farla başladı ben diğer ürünlere çok fazla yönelmeden her zaman kullanabileceğim ve renkleri bana uygun olan bir ürün seçtim halen koleksiyon ürünleri dahil elimde sadece 1 Essence ürününden başka ürün bulunmuyor. Essence çılgınlığına kapılmadım uzak bir semtte oturmanın faydaları, yakınlarımda bir Gratis ve Rossman yok.
            



            Farların yapısı oldukça yumuşak, çok az bir miktar tozutuyor, renk vermesi ortanın üzerinde bazı     farlarda olduğu gibi fırça ile kazımak zorunda kalmıyorsunuz. Kalıcılığı bazsız bilemiyorum baz ile 6-8 saatten fazla gözümde kalmadı ancak gün sonuna doğru baz olmasına rağmen renklerde hafif  bir solma oldu.                                                                                                                                                                                                                                                                       
  


                 Baz kullanmadan renkleri göstermeye çalıştım baz ile dediğim gibi daha güzel renk veriyor.




                 Seride renk olarak '' 09 denim 4.0 '' olarak geçen bu mavi ve gri tonlardan oluşan dörtlü farı ben yeniyıldan önce almıştım ve bildiğim kadarıyla koleksiyon ürünü değil. Essence ürünlerini sevenler ve bir o kadar da fiyatı uygun ürün arayanlar Gratis ve Rossman mağazalarından 9.90 tl. karşılığında bu sevimli renklerden oluşan dörtlü far paletine ulaşabilirler.
                  Unutmadan Essence dörtlü farların diğer renk seçeneklerinden olan '' 12 Purple Day '' rengini bugün Bugün kozmetik konuşalım  blogunun sahibesi, diğer bir renk olan '' 11 Sea My  Eyes '' rengini ise geçtiğimiz günlerde Bir buket kozmetik  blogunun sahibesi yazmıştı. Okumak için lütfen linkleri tıklayın.

                 Saygı dolu ve dileklerimizin gerçek olacağı bir hafta dileğiyle......                   

                                 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder