18 Nisan 2013 Perşembe

GIVENCHY PHENOMEN EYES MASCARA

                   Dün yazdığım rimel bazı yazısının ardından kullandığım rimeli yazmazsam olmazdı. Dün ki fotoğraflarımın çok net olmadığını biliyorum ne yazık ki bugün ki fotoğraflarımda öyle çünkü ben birkaç gün önce ufak bir kaza geçirdim, elime sıcak su döküldü bu yüzden benim küçük kızım bana yardım ediyor ve ancak bu kadar olabildi. Yinede bol fotoğraf çekerek olabildiğince örneklemeye çalıştım, şimdi elim daha iyi birkaç gün sonra sanırım tamamen iyileşecek.
                  Givenchy Phenomen Eyes Mascara adı gibi olağanüstü kirpikler yaratmayı amaçlıyor.




                Ancak rimel konusu diğer kozmetik ürünlerine göre daha değişkenlik arzeden bir konu. Tek kelime ile sizin bir rimelden ne beklediğinizle  ilgili. Eğer bir rimelden hacim, yoğunluk gibi etkiler bekliyorsanız bu rimel size göre değil, zaten ürününde böyle bir iddiası yok. Ürün daha çok tek tek ayrılmış ve neredeyse örümcek bacağı kadar uzamış kirpikler isteyenleri memnun edebilir.




                Bu uzatma ve ayırma işleminide özel olarak tasarlanmış fırçası ile sağlıyor. İlk bakışta tedirgin edici bu fırça yapısı insana '' kirpikler bununla nasıl boyanır ''sorusunu sorduruyor.




              Ancak ortalama 3 - 4 uygulama sonrasında alışıyorsunuz. Kirpiklerinizi tek bir hamlede  boyayamadığınız için parçalı bir halde kirpik boyunca uygulama yapıyorsunuz böylelikle herbir kirpiğiniz için neredeyse ayrı ayrı özen göstermiş oluyorsunuz ancak bu işlem sizi korkutmasın çok zaman almıyor.




               Göz pınarı ve hatta alt kirpik diplerinizdeki en ufak kirpikleriniz bile ulaşmanızı sağlayan rimel top başlı fırçası sayesinde boyanmamış kirpik bırakmıyor. Bu fırça ile uygulama yaparken unutulmaması gereken en önemli nokta ise fırçanın normal rimellerdeki gibi yan değilde dik bir şekilde tutularak uygulama yapılması. Rimelin kıvamı ilk kullanımda biraz daha sıvı iken daha sonra normale döndü. Sıvı iken birkaç kez ilk katta çok hafif kirpik yapıştırma yaptı sonrasında ise kıvamı normale dönünce yapıştırma olayı kalmadı. Kuruma hızı biraz hızlı  bazen ikinci uygulamayı yaparken acele etmek gerekiyor. Gün içerisinde akma, dökülme yapmıyor ama birkaç kişiden akma şikayeti duydum.




                               Bendeki rengi siyah öyle çok koyu bir siyah değil ama hem doğal hem de abartı durmayan hoş bir siyahı var. Kahverengi  rengide mevcut sanırım o renk çok daha doğal ve hafif bir görüntü oluşturacaktır. Ürünün waterproof olanıda bulunuyor ancak benim o tür rimellerle aram hiç hoş değil. Koyu rengine rağmen hem misel solüsyonlar hem de çift fazlı temizleyicilerle rahatça temizleniyor.
                 Gelelim duruşuna;




                     Sağ göz kirpiği bazlı ve tek kat rimelli - sol göz kirpiği bazsız tek kat rimelli


                     



                                                 Sağ göz kirpiği bazlı ve tek kat rimelli




                                                  Sol göz kirpiği bazsız ve tek kat rimelli


                Ağırlık yapmayan, kirpikleri sertleştirmeyen ve bana göre oldukça fazla olan kaldırma etkisi ile göz makyajı olmadan güzel görünmeyen rimel hoş bir göz makyajı ile doğal olmaktan çıkıyor. Bu fırça yapısına sahip Loreal' in de bir rimeli bulunduğunu biliyorum bununla beraber son zamanlarda Golden Rose markasınında fırça yapısı buna bir miktar benzeyen rimeli olduğunu gördüm. Ayrıca bu rimeli başka bir rimel ile kombinleyerek kullananlarda çoğunluktaymış. Ben denemedim ama birinci katta sevdiğiniz başka ve daha yoğun bir rimel üzerine ise kirpikleri düzeltmek ve ayırmak için Givenchy Phenomen Eyes.
              Normal fiyatı 70 tl. civarında olan rimeli indirim kuponum ve bonuslarımla güzel bir fiyata almıştım normal fiyatına alsaydım  biraz üzülebilirdim çünkü fiyat- beklenti- performans kıyaslaması yapıldığında aynı fiyata çok daha güzel rimeller bulabileceğinizden eminim. Eğer yinede almak isteseniz indirmleri takip edip Sevil, Tekin Acar, Sephora ve  Douglas mağazalarından veya  Boyner ve YKM mağazaların Givenchy standından edinebilirsiniz.
              Son olarak markanın ürünü tanıtıkları ve anlatmak istedikleri  etkiyi gösteren afişlerine yer vermek istiyorum.



      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder