15 Nisan 2013 Pazartesi

AVENE THERMAL SPRING WATER

              Düşük toleranslı ve en hassas ciltler için  tasarlanmış Avene termal su, uluslararası bir ürün. Özel olarak korunmuş bir çevrede kaynağından elde edilerek dermatolojiye adanmış termal tesislerde geliştirilen Avene ürünleri dermatolojik testlerden geliştirilerek üretiliyor. Avene termal su, markanın pediatrik kontrolleri yapılmış, yatıştırıcı ve tahriş giderici özelliği bulunan ürünü.
              Ben ürün ile oldukça uzun bir süre önce tedavim sırasında doktorumun tavsiyesi ile tanıştım. Gül hastalığı tedavim esnasında Roaccutane yüzünden tahriş olan yüzüme hiçbir ürün kullanamdığım zamanlarda bu termal su en büyük yardımcım oldu. Gerilme, kızarıklık ve tahriş başlıca kullanım alanları. Ben yazın gölgede bile güneşten kızaran yüzümü rahatlatmak için, duş sonrası kızarıklık gidermek için kullanıyorum ama bizzat yara ve yanıkları hafifletmek içinde denedim hepsinde sonuç başarılı. Ayrıca gül hastalığının başbelası olan flash tip kızarıklık denilen ani yüz kızarmalarımın en büyük yardımcısı. Kullanım alanları bununla bitmiyor tabii depilasyon sonrası, erkekler için traş sonrası, çocuklar için, makyajdan önce yüzünüzü nemlendirmek, makyajınızı temizledikten sonra rahatlatmak veya makyaj esnasında ürünlerinizi almadan önce fırçanıza bir miktar sıkarak ürünü daha rahat yaymak için kullanabilirsiniz. Cilt bakımınızda ise yine temizlik ve tonik amaçlı kullanabilirsiniz.




              Belirtmeden geçmeyeyim Fransa 'da şebeke suyunun çok kireçli olduğunu duymuştum ve özellikle kadınların şebeke suyu içindeki ağır metalleri yüzlerinden uzak tutmak amacı ile yüz temizliklerini bu termal su ile yaptıklarını söylemişlerdi. Bu ürün kategorisinde La Roche Posay ve Vichy markasınında termal su sprey ürünleri bulunuyor, onları da denemiş biri olarak benim oyum bundan yana. Ürünün 50, 150 ve 300 ml. lik boyları bulunuyor. 50 ml. lik olanın ambalaj ebatları ziyadesiyle ufak ancak çantada taşımak için çok ideal. Diğer ebatlarının fiyatlarını bilmemekle beraber 150ml. lik ebatın fiyatı ortalama 22 - 24 tl. arasında. Bayii eczanelerden ya da online eczanelerden kampanyalı olarak daha uygun fiyata edinmeniz mümkün.




                 Alttaki resmi büyütmek için tıkladığınızda termal su içerisindeki anyon ve katyon yani su sertlik - yumuşaklık derecesine ait bilgileri ve mineral dengesini görebilirsiniz.
                 Son olarak Avene markasının hikayesini ve termal su spreyine ait ilgi çekici bilgileri ayrıntılı bir şekilde öğrenmek için  eau-thermale-avene.com.tr sayfasına gidebilir veya siteden alıntı olan aşağıdaki güzel resimlere bir göz atabilirsiniz.




Fransa'nın güney bölgesindeki Avene kasabasının yeri,




Termal suyun elde edildiği göl,




Kasabadan genel görünüm,






Üretim tesislerinden bir görüntü.


         Yazmayı unutuyordum ki hatırladım ürünü makyaj sabitleyici olarak kullananlarda varmış ancak ben evde denedim, kesinlikle makyaj tutucu bir özelliği yok sakın ha makyajınızı yapıp dışarı çıkmayın çok feci bir durumla karşılaşabilirsiniz.                                                                           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder