4 Nisan 2013 Perşembe

TIME BALM GÖZ MAKYAJI TEMİZLEYİCİ

             8 Mart alışverişimin yazısını dün yazmış, fotoğrafını paylaşmış ve ilk ürünü tanıtmaya çalışmıştım. Bugünde bir diğer ürün olan göz makyajı temizleyiciyi tanıtmaya çalışacağım. Orijinal adı yine uzun; Carrot Eye Makeup Remover.




            Bioderma Sensibio H20 Micellar Solüsyon kullanmaya başladıktan sonra özel olarak göz makyajı temizleyici kullanmıyorum. Ancak daha önce her türlü göz makyajı temizleyiciyi kullanmış biri olarak Bioderma'dan ve Sephora'nın çift fazlı temizleyicisinden memnun kalmıştım. Sephora tabii çift fazlı olduğu için yoğun ve suya dayanıklı makyajı daha güzel temizliyor. Bioderma solüsyonum biraz azalınca bu ürünü denemek istedim.
             Time Balm serisi içindeki tek göz makyajı temizleyici bu ürün. Havuç özlü içeriği hassas gözleri yıpratmadan temizliyor ve göz çevresini nemlendiriyor. Ürün yağ içermiyor,hassas ve yağlı göz kapaklarına sahibim herhangi bir hasar, yakma, vs. ile karşılaşmadım, kokusu yok. Ama yoğun eyeliner veya suya dayanıklı  bir makyajı temizlemekte beklentinizi karşılamayabilir, onun dışında günlük makyajımı temizlerken muadillerine göre kıyasladığımda miktar ve fiyat olarak benim beğendiğim bir ürün oldu. Ancak yine de makyajınızı temizlerken göz içine kaçırmamak gerekiyor aksi takdirde her türlü temizleyici gözümüzü yakacaktır. Kutusu ilk fotoğraftan sonra bir kazaya kurban gitti o nedenle içerik listesini yazamıyorum.
            The Balm  ürünlerinin tüm dünyadaki bağımlıları malum. Time Balm serisi cilt bakım ürünleri ise bazı Gratis'lerde varken bazılarında yok, ben mümkün olan en kısa zamanda  nemlendirici, yüz temizleme jeli vs. gibi diğer ürünlerini de denemek istiyorum. Hatta nemlendiricilerinin Benefit'in cilt bakım serisi ile eşdeğer olduğunu duymuştum. 1-1,5 yıl önce cilt bakım ürünleri raflarda daha çoktu sonra arkası gelmedi 8 Mart'ta görevli arkadaşlara sorduğumda bu kez arkası gelecek dediler ama o tarihten sonra bir Gratis ziyareti gerçekleştirmedim.
            Göz makyajı temizleyici 177 ml. ve normal fiyatı 15.50 tl., ben  %50 indirimle 7,25 tl. gibi bir fiyata sahip oldum. Bu ve diğer ürünlere Gratis raflarında denk gelirseniz bir de  indirim varsa kaçırmayın deneyin derim.


             Mutlu günler dileğiyle...... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder