10 Nisan 2013 Çarşamba

SALLY HANSEN INSTANT CUTICLE REMOVER

                    Efendim dün yazdığım tırnak güçlendirici üründen sonra yine bir tırnak bakım ürünü ile devam etmek istedim. Şuradaki alışverişimde almış olduğum Sally Hansen Instant Cuticle Remover, bir kütikül temizleyici. Nasıl oluyor derseniz Sally ablamız düşünmüş taşınmış bu ürünü geliştirmiş. Hem de benim zayıf tırnaklarım için. Bu ürün tırnak etlerini yumuşatarak kesilme işlemi yapılmadan itilerek temizlenmesini sağlıyor.




                    Manikür yaptırmak, sonucu çok memnun edici güzel bir işlem ancak uzun vadede tırnak etleri kesildikçe kütiküller daha çok çıkıyor ve ne kadar usta ellerde yapılırsa yapılsın tırnak dibine zarar veriyor, gidilen mekan ve hijyen kuralları da çok önemli. Kendi manikürümü düzenli olarak evde yaptığım için profesyonel bir  görüntü elde edemiyorum, yakın çevremde kuaför salonu vs. bulunmuyor, ürünü aldığımdan beri haftada bir gün düzenli olarak bir tırnak bakım seansı şeklinde kullanıyorum ve sonuçtan  memnun kaldım.
                  Ürünün herhangi bir kokusu yok kıvamı hafif koyu gibi, 29,5 ml. ve 24 ay kullanım süresi var. Ürünü tırnak diplerinize 1 damla şeklinde sürüyorsunuz ve 15 saniye kadar bekliyorsunuz ve ellerinizi yıkıyorsunuz sonrasında yumuşayan tırnak etlerinizi tercihen tahta bir çubukla ( bu iş için özel olarak üretilen çubuklar olduğu gibi bence basit bir temiz kürdan bile olur ) itiyorsunuz. Çok bastırmanıza gerek kalmıyor. Ben bazı parmaklarımın etleri sert ve yoğun olduğu için bazen 15 saniyeden fazla bekliyorum. Sonuç taadaaa etleri gitmiş ve temizlenmiş güzel eller. Yaklaşık olarak 22-25 tl. civarındaki değişken fiyatı ile bayii eczanelerden veya online olarak daha uygun fiyata edinebilir Sally Hansen'in Türkiye sayfasına şuradan ulaşarak ürünü ayrıntılı olarak inceleyebilirsiniz.




             Son olarak içerik listesi ve ürünün ayrıntılı olarak nasıl kullanılacağı. Resimleri büyütmek için lütfen tıklayınız.




               Ürün üzerinde de yazdığı gibi nasır tedavisi içinde kullanılıyor, benim nasır problemim yok ama ben ilerleyen günlerde ayak parmaklarımda pedikür amaçlı denemeyi düşünüyorum ,bakalım sonuç nasıl olacak.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder