9 Nisan 2013 Salı

SALLY HANSEN DIAMOND STRENGTH

              Benim tırnaklarım çocukluğumda süt ve süt ürünleriyle aramın çok iyi olmaması nedeniyle çok zayıftır. Zaman içerisinde bunu güçlendirmeye çalışsam da çok zayıf, dayanıksız ve çabuk kırılan tırnaklara sahibim bir de çok fazla uzamazlar ve özellikle mevsim geçişlerinde kat kat soyulma problemi yaşarım. Doğal yöntemler, vs. hepsini denedim ancak bu gibi durumlarda dışarıdan uygulanan tedavilerin hiçbir zaman yeterli olmadığı bir gerçek. Doktor tavsiyesi ile alınabilecek güçlendirici vitamin kürleri, beslenme ve bakım bir arada uygulandığında bir miktar toparlanabiliyor.
             Birçok bakım ürünü denemesi ardından bir süre önce Sally Hansen ürünlerini denemek istedim, o dönemde kat kat soyulma problemim depreşmişti yine önce bu iş için olan Miracle Cure adlı ürünü kullanmıştım bir miktar faydasını gördüm. Ardından bu kış başında biraz daha güçlendirici bir ürüne geçiş yaptım. Eczanemden  bu ürünü önerdiler eve gelip resmi sitesinden baktığımda da doğru ürün olduğunu gördüm.




            Ürün normal bir cila kıvamı ve yapısında bir süre sonra koyulaşma vs. yapmıyor. Bitene kadar rahatça kullanbiliyorsunuz. Miracle Cure olanda öyleydi. Sally Hansen' in bazı ürünlerinde bir süre sonra uhulaşama problemi olduğunu duymuştum. Ürünü hem oje altına base coat olarak güçlendirici gibi hem de oje üzerine top coat şeklinde kullanabiliyorsunuz. Ojenin aşınma süresine bir faydası yok. Eliniz sürekli su içinde vs. ise zaten bir ojenin tırnakta durma süresi maksimum 2-3 gündür. Güçlendirme açısından benim tırnaklarım zaten çok zayıf olduğu için öyle çok çok bir elmas sertliği sağlamadı ama yine eskiye göre çok iyi uzama hızı ve kuvveti bir miktar daha arttı. Oje üzerine sürüldüğünde ise gerçek bir elmas parlaklığı sağlıyor. Ben bu ürünü aldıktan sonra başka bir güçlendirici seri daha çıktı bu ürün bitince onu denemek istiyorum. Ürün 13.3 ml. ve normal bir kullanımla bile oldukça uzun bir süre yetiyor. 24 ay kullanım  süresi var.


                                                  ( Resimleri büyütmek için tıklayınız ).


              Son olarak yetkili bayii eczanelerde, kozmetik marketlerde yaklaşık 30 tl. civarındaki ürünü kampanyaları takip ederek veya online olarak daha uygun fiyata edinmeniz mümkün.
               Sally Hansen Türkiye sayfasına ise şuradan ulaşarak ürünleri inceleyip ayrıntılı bilgi edinebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder